Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که مشکلی برای دریافت طلبش از پرسپولیس ندارد و حاضر است با یک چمدان این پول را دریافت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ اخیراً سفری به استان باواریا در آلمان داشت. برانکو که قرار است به دلیل تحریم‌های بانکی ایران، ۶۰۰ هزار یورو طلبش از پرسپولیس را به صورت نقد دریافت کند، اظهار کرد: من در آلمان کار خاصی ندارم و تنها برای استراحت به اینجا آمده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درست است که من ۶۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارم. من می‌دانم که ایران اکنون برای انتقال پول با مشکل مواجه شده، ولی در کل حل خواهد شد. این شوخی است که من نگران پولم در ایران باشم. اصلاً این طور نیست.

سایت ۱۰۰posto کرواسی در ادامه از قول برانکو درباره عملکرد دالیچ بعد از جام جهانی گفت: ما بعد از جام جهانی دوران سختی داشتیم. البته این نمی‌تواند بهانه باشد به هر حال خیلی از بازیکنان هم خسته بودند و نیاز به استراحت داشتند و همین باعث شد که تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی عملکرد خوبی نداشته باشد. اتمام این فصل خبر خوبی است. حالا با استراحت ذهنی و فیزیکی، تیم ملی کرواسی می‌تواند بار دیگر به روز‌های اوج خود نزدیک شود.

برانکو با اشاره به حضور چند ساله‌اش در تیم پرسپولیس اظهار کرد: چهار سال، دوران خیلی خوبی در پرسپولیس داشتم و اعضای باشگاه به واسطه نتایج خوبی که گرفتیم از جایگاه بالایی نزد هواداران برخوردار شدند. فوتبال در ایران بسیار مهم است و به طور میانگین ۵۵ هزار تماشاگر از بازی‌های ما دیدن می‌کنند. شما می‌توانید ببینید که اینستاگرام من بیش از یک میلیون دنبال‌کننده دارد. من در پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارم و به هیچ وجه مشکل شخصی در فوتبال ایران ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کسانی که مهر ایرانی روی پاسپورتشان باشد برای ورود به کشور‌های غربی دچار مشکل می‌شوند، گفت: وقتی اولین‌بار در ایران بودم و خواستم به آمریکا بروم، کنسولگری به من گفت: چرا در ایران بودی. من به آن‌ها گفتم که یک مربی حرفه‌ای هستم و برای آن‌ها کار می‌کنم و ارتباطی با سیاست ندارم. اگر به من ویزا دهید که داده‌اید اگر نه هیچ. من ویزا گرفتم و برای بازی مکزیک و پاراگوئه در شیکاگو حاضر بودم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس جدایی برانکو اس 400 دریای عمان اس 300 هلگا اشمید اجلاس سیکا طرح ترافیک ۹۸ علی پروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در هفته بیست و پنجم لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. با کسب یک امتیاز این دیدار پرسپولیس و سپاهان به ترتیب ۵۳ و ۴۶ امتیازی شدند و به ترتیب در رده‌های اول و سوم جدول قرار گرفته اند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس کار سختی داشتند و حریفشان از تیم‌های خوب این فصل بود. شرایط بازی به گونه‌ای بود که موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها خلق نمی‌شد و در این بین داور بازی هم به نظرم بازی را خوب مدیریت نکرد.

او ادامه داد: داوران در این فصل به نظرم روی خیلی از دیدارها تأثیر داشتند و در بازی هم داور خیلی باعث وقفه در جریان بازی شد و تصمیمات تأثیرگذاری داشت و قضاوت خوبی را نداشت. مدیران باید برای چنین دیدارهای مهمی از داورانی استفاده کنند که بتوانند قضاوت‌های خوبی داشته باشند و از همه مهم‌تر اینکه بتوانند بازیکنان را مدیریت کنند.

درخشان افزود: پرسپولیس اگر به دنبال قهرمانی در لیگ هستند باید در ۵ هفته باقی مانده امتیازات لازم را کسب کنند. با توجه به تساوی استقلال شانس قهرمانی وجود دارد و بازیکنان و هواداران نباید نا امید باشند و در این بین وظیفه بازیکنان و اعضای کادرفنی سنگین‌تر شده و در این ۵ بازی نباید مرتکب اشتباه شوند.

کارشناس فوتبال در ارتباط با دیدار هفته آینده پرسپولیس و نساجی تصریح کرد: همانطور که گفتم جای اشتباهی وجود ندارد و پرسپولیسی‌ها باید برای پیروزی گام به زمین بگذارند. درست است که نساجی در این هفته توانست ذوب آهن را شکست دهد و قطعاً بازیکنان این تیم با انگیزه بالایی رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرند اما با توجه به نتایج به دست آمده پرسپولیس نیاز مبرمی به ۳ امتیاز بازی دارد.

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: امیدوارم در دیدارهای باقی مانده قضاوت‌های خوبی را از داوران شاهد باشیم تا تیم‌ها ضرر نکند و در پایان اتفاقاتی رخ دهد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شود و این تیم بار دیگر به مقام قهرمانی دست یابد.

کد خبر 6094941

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد