Web Analytics Made Easy - Statcounter

انور اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از اول امسال و براساس تفاهم نامه منعقده میان سازمان بیمه سلامت ایران و کمیته امداد امام (ره) بیمه مددجویان زیرپوشش این نهاد شامل مددجویان ساکن شهرهای با جمعیت بالای ۲۰ هزار نفر به بیمه سلامت واگذار شد.

وی با بیان اینکه در استان کردستان تعداد این مددجویان ۴۵ هزار نفر اعلام شده است، افزود: تاکنون دفاتر بیمه بیش از ۲۵ هزار نفر از مددجویان چاپ و تحویل آنان شده که این تعداد ۶۰ درصد مجموع افراد مورد نظر را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت کردستان یادآور شد: سایر مددجویان نیز می توانند با هماهنگی و راهنمایی مددکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) به دفاتر پیشخوان مربوطه مراجعه و دفترچه بیمه سلامت خود و خانواده تحت تکفل را دریافت کنند.

وی مدارک لازم برای تحویل دفترچه های بیمه را اصل شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس اعلام کرد و گفت: هم اکنون علاوه بر ۱۰ اداره در ۱۰ شهرستان استان، ۳۲ دفتر پیشخوان طرف قرارداد در سطح استان آمادگی ارائه خدمت به تمام بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت را دارند.

اسماعیلی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، تحقق اهداف توسعه عدالت در سلامت، دسترسی آسان به خدمات حمایتی حوزه سلامت، و حفاظت و حمایت مالی بیش از پیش از اقشار کم برخوردار جامعه است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون نفر از جمعیت استان زیوشش بیمه سلامت قرار دارند که ۴۳ هزار نفر از این تعداد مددجویان کمیته امداد، ۲۰ هزار نفر جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۱۸ هزار نفر مددجویان بهزیستی هستند.

در استان کردستان بیش از یک میلیون و ۵۳ هزار و ۶۰۷ نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

۷۳۴۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بیمه ها نظام سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان