Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:35:27 GMT

سریال برخورد غیرانسانی آمریکا با مهاجران

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۶۶۹۶

انتشار تصاویر و خبر نگهداری یک نوزاد مهاجر نارس در شرایطی نامناسب در ایالت تگزاس آمریکا سبب بروز خشم عمومی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گزارش‌ها حاکی از نگهداری نوزاد نارس یک مادر نوجوان مهاجر گوآتمالایی در شرایط نامناسب مراقبتی در ایالت «تگزاس» آمریکا است.

  به گزارش گاردین، گزارش نگهداری از نوزاد نارس یک مادر مهاجر ۱۷ ساله در شرایط نامناسب آن هم در حالی که این نوزاد به دلیل شرایطش می‌بایست در دستگاه «انکوباتور» (محفظه بسته و ایزوله نگهداری کودکان نارس) با مانیتور قلب نگهداری شود، سبب بروز نگرانی‌هایی در مورد سلامت این کودک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این در حالی است که بنا بر گزارش‌ها این مادر و نوزادش پس از دستگیری در مرزهای آمریکا توسط یک ون به بازداشتگاهی در تگزاس منتقل شدند.   دولت آمریکا در پی تشدید اعتراض‌ها در رسانه‌های اجتماعی، این مادر و نوزادش را به مرکز درمان کودکان مهاجر انتقال داد.   به رغم تشدید انتقادات از برخورد نامناسب دولت آمریکا با مهاجران در پی اتخاذ سیاست "تحمل صفر" ترامپ در مورد مهاجران، تداوم این مشی همچنان قربانی می‌گیرد. از اواخر سال ۲۰۱۸ تاکنون، ۵ کودک پس از بازداشت توسط اداره حفاظت مرزی و گمرک آمریکا، در بازداشتگاه‌های مهاجران جان خود را از دست دادند.   ان‌بی‌سی نیوز در گزارشی اعلام کرد که دست‌کم ۷ کودک در بازداشتگاه‌های آمریکا جان خود را از دست دادند.   روز گذشته نیز اعلام شد که یک کودک مهاجر در مرزهای آمریکا به دلیل گرمای هوا و تشنگی جان خود را از دست داد. تاکنون ۲ کودک در بیایان‌های آریزونا جان خود را از دست داده‌اند.   اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا بی توجهی دولت آمریکا به زنان باردار و خانواده‌های دارای کودک را تایید کرد.   یکی از کارکنان اتحادیه آزادی‌های مدنی در تگزاس اعلام کرد زنان باردار و خانواده‌های دارای کودک با فشارها بی رحمانه و نالازمی مواجه می‌شوند.   آمارها حاکی از آن است که از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۸، دست‌کم ۷۵۰۰ مهاجر در جریان مهاجرت به آمریکا یا بازداشت در این کشور جان خود را از دست داده اند. منبع: میزان

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • برخورد پلیس فرانسه با شرکت‌کنندگان در تظاهرات ضدصهیونیستی
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار
  • گزارش تصویری | تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال رستگاری
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • یک کودک ارومیه‌ای با غرق شدن در استخر آب باغ جان خود را از دست داد
  • جنگ غزه با هدف از بین بردن بافت زندگی فلسطینی ها انجام می شود
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ