Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی؛ حجت‌الاسلام محمدحسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی که به هند سفر کرده است، در جریان دیدارها و رایزنی‌ها با چند مرکز علمی و دانشگاهی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه مذاهب اسلامی و مؤسسه پژوهشی علوم اجتماعی دهلی در جریان دیدار مختاری از این مؤسسه به امضای ریاست دو مرکز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری همایش‌های مشترک، نشست‌های علمی و پژوهشی، انتشار کتاب‌ها و فرصت‌های مطالعاتی از جمله مفاد این تفاهمنامه است.

همچنین در این تفاهمنامه تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک، فرصت‌های مطالعاتی و... مورد توافق قرار گرفت. مؤسسه پژوهشی علوم اجتماعی دهلی یکی از مراکز مهم پژوهشی در حوزه دین، فلسفه، رسانه، روانشناسی و علوم اجتماعی است و با دانشگاه‌های مهم ایران همکاری دارد.

همچنین در بازدید حجت‌الاسلام مختاری از دانشگاه نویدا، تفاهمنامه همکاری به امضای رؤسای دو دانشگاه رسید. تبادل دانشجویان و اساتید، پژوهش‌ها و کنفرانس‌های مشترک و فرصت‌های مطالعاتی از جمه مفاد این تفاهمنامه به شمار می‌رود.

این دانشگاه دارای 3 هزار دانشجو، 110 عضو هیئت علمی و 300 دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف و دانشکده‌های مختلف در رشته‌هایی از قبیل پزشکی، پرستاری، علوم انسانی و مهندسی است.

یکی دیگر از تفاهمنامه‌ها با دانشگاه جواهر لعل نهرو منعقد شد که درباره همکاری‌های مشترک علمی، پژوهشی، فرصت‌های مطالعاتی، استفاده از مراکز زبان هر دو دانشگاه برای زبان‌آموزی، برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌ها و کنفرانس‌های مشترک بود.

این دانشگاه که در هند به اتاق فکر مشهور است، از کشورهای مختلف از جمله ایران دانشجو می‌پذیرد و دارای 8 هزار دانشجو است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بین الملل قرآن ایکنا مختاری تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی دانشگاهی پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامۀ همکاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون و انجمن علمی تحقیق و تصحیح نسخه‌های خطی ایران امضا شد
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک بین مقامات ایران و سریلانکا / جزییات
  • امضای 5 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • لحظه امضای تفاهمنامه میان ایران و سریلانکا با حضور رؤسای جمهور ۲ کشور | تصاویر
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • آمادگی استانداری تهران در انعقاد تفاهمنامه فرهنگی،اجتماعی و سلامت