Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@23:43:40 GMT

وحید فراهانی: اوج در مستندسازی بی‌رقیب است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۷۴۴۶

وحید فراهانی: اوج در مستندسازی بی‌رقیب است

وحید فراهانی، کارگردان و مستندساز گفت: اوج در زمینه مستندسازی به توفیقاتی رسیده است که کمتر سازمان یا نهادی می‌تواند با آن وارد رقابت شود. چابک بودن و عملیاتی بودنِ این سازمان، اصلی‌ترین نقطه قوت آن است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، وحید فراهانی مستند ساز کشورمان به مناسبت هشتمین سالگرد تاسیس سازمان هنری رسانه‌ای اوج در خصوص عملکرد این سازمان در سال‌های اخیر گفت: سازمان اوج در طول این سال‌ها همواره تلاش کرده است تا میدان را به جوانان بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تفکراتی که متاسفانه بر سازمان‌ها و ارگانهای فرهنگی و بعضا هنری غالب است این است که میدان را به اسم به جوانان می‌دهند ولی در عمل این پیشکسوتان هستند که همچنان عرصهگردانی می‌کنند. اوج در زمینه مستندسازی به توفیقاتی رسیده که کمتر سازمان یا نهادی می‌تواند با آن وارد رقابت شود.

این مستندساز افزود: البته علاوه بر مستندسازی، سایر وجوه هنری را نیز به طور کامل زیر چتر خود گرفته است. طرحهای گرافیکی دیواره نگاره میدان ولیعصر همیشه از ذوق، سلیقه و هوشی سرشار بهره برده که مشخص است پشت هر طرح آن فکر و اندیشه‌ای خوب مستتر است.

وحید فراهانی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیتهای سینمایی در سازمان اوج گفت: در زمینه فیلمهای سینمایی نیز توفیقات اوج غیر قابل انکار است. «به وقت شام» آقای حاتمیکیا فارغ از جنبههای هنری و تکنیکی، یک اثر ارزشی و ملی میهنی است.

فراهانی در پایان خاطر نشان ساخت: اگر بخواهم اصلیترین نقطه قوت اوج را عنوان کنم، چابک بودن و عملیاتی بودنِ آن است. آسیبی که امروزه بسیاری از مراکز هنری و فرهنگی دچار آن هستند، تنبلی و روحیه کارمندی آنان است. امتیازی که سازمان اوج دارد این است که زمان و نیرو را در خدمت کار می‌گیرد و سعی می‌کند در کوتاهترین زمان با حداقل منابع و امکانات، کار با کیفیت و بدون نقصی را ارائه دهد.

یادداشت| "اوجی" که هشت سال است به یاری فرهنگ و هنر آمده، آن هم در سکوتی مودبانه!؟

 

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مستند سینمای مستند اوج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستند سینمای مستند اوج مستند سینمای مستند اوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مجموعه دختران چادری از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی هنری با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه بازی و سرگرمی برای دختران به دنبال ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان، به کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی است.

رویداد مذکور از روز جمعه ۲۱ اردیبهشت تا روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روز دختر از ساعت ۹ تا ۲۰ در پل پیروزی واقع در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب برگزار می شود.

کد خبر 6100474 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • دارایی بلوکه‌ شده در عراق نداریم/ جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
  • نقش آفرینی کانون های مساجد در جبهه فرهنگی بسیار مهم است
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • هنری که لاکچری شده!
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • کشف اثر تاریخی، پیاده راه سازی در بافت مرکزی همدان را متوقف کرد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل