Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام جواد علیزاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: حکم مربوط به این پرونده در دادگاه بدوی صادر شده است، اما به دلیل اعتراض طرف‌های دعوی، هم اکنون این پرونده به دادگاه تجدید نظر ارجاع داده شده است.

وی افزود: هر گونه حکم قطعی برای این پرونده پس از بررسی‌های لازم و اعلام نظر دادگاه تجدید نظر صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت داروسازی زهراوی نیز در پاسخ به سئوال ایرنا درباره پرونده تخلفات این مجموعه، گفت: هیچ گونه موردی که حاکی از تخلف باشد، متوجه این شرکت نیست.

بهزاد محیط مافی افزود: مساله‌ای در سال‌های قبل در شرکت روی داده بود که آن نیز حل شده است.

به گفته وی، این پرونده مربوط به دوره مدیریتی وی نیست و از آنجائیکه به خاطر آن، چند نفر از شرکت اخراج شده اند، برای مجموعه زهراوی حاشیه ای به وجود آورده اند.

به گزارش ایرنا، اخیراً" پرونده اتهامی با عنوان جعل و نگهداری، عرضه و فروش داروهای فاسد یا تاریخ گذشته در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بستان آباد و شعبه ۱۰ دادگاه کیفری این شهرستان تشکیل شده است.

شرکت داروسازی زهراوی در سال ۱۳۶۵ تأسیس شد و با راه اندازی کارخانه‌ای به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع و زیر بنای ۲۸ هزار مترمربعی در نزدیکی تبریز و در حوزه استحفاظی شهرستان بستان آباد در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.

این شرکت به عنوان شرکت پیشگام در تولید داروهای مکمل در ایران و داروهای کپسول نرم، ضمن تولید داروهای مکمل در صدد تکمیل سبد داروهای جدید بیماران نفرولوژی –دیالیزی و پیوند اعضا و تولید داروهای بیوتکنولوژی و محصولات دارویی فوق تخصص و ارزشمند می‌باشد به نحوی که بسیاری از پروژه‌های مطالعاتی این شرکت داروهایی ست که برای نخستین بار در کشور تولید می‌شود.

شرکت داروسازی زهراوی، تولید کننده داروهای کپسول نرم در ایران و خاورمیانه است که در حال حاضر نیز بزرگ‌ترین تولید کننده داروهای ژل در منطقه می‌باشد.

۳۰۳۸/‏۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، محمد نویسنده رییس کانون وکلای دادگستری گفت: در این همایش از ۱۵۴ وکیل که در حوزه آموزش فعالیت می کنند تجلیل شد.
محمد صادقی رییس مرکز وکلای رسمی دادگستری گفت: آموزش دیدن مهم ترین عنصری است که وکیل باید به آن توجه کند
،وکیل باید به علم و فقه مسلط باشد تا بتواند وکالت عادلانه انجام دهد چرا که نظام حقوقی ما به فقه وابسته است.

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • برگزاری دادگاه‌های علنی بر خط در دادگستری استان کرمانشاه
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز