Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، آرش ابراهیمی، سرپرست پلیس فتا استان لرستان امروز یک‌شنبه، ۲۶خرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا کوهدشت، گرداننده یکی‌از کانال‌های تلگرامی که به بهانه فالگیری از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
وی با ذکر این مطلب که این رمال کلاهبردار در قالب دعانویسی کلاهبردادی می‌کرد، ادامه داد: متهم ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد اما زمانی‌که در مقابل ادله موجود قرار گرفت لب به اعتراف گشود و از اعمال خود ابزار پشیمانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی با اشاره به این‌که بیشتر قربانیانی که مورد بزه توسط مجرمان سایبری در قالب دعانویسی و کلاهبرداران رمال قرار می‌گیرند بانوان هستند، ادامه داد: عدم اطلاع و آگاهی کافی از تهدیدات حوزه سایبری توسط برخی از شهروندان باعث شده تا کلاهبرداران در قالب دعانویسی و رمالی دکان‌هایی برای خود باز نموده و از این طریق ثروت‌اندوزی کنند.
سرپرست پلیس فتا استان لرستان در خاتمه گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده صفحاتی با مضمون رمالی و دعانویسی می‌توانید آن از طریق سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اجتماعی پلیس فتا کلاهبردار اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۷۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد ۴۲.۴ میلی‌متر، بروجرد ۱۱.۱ میلی‌متر، کوهدشت ۵۵.۱ میلی‌متر، الیگودرز ۱۶.۵ میلی‌متر، پلدختر ۵۱.۸ میلی‌متر و دورود ۱۱ میلی‌متر بوده است.

وی همچنین میزان بارش‌ها در الشتر را ۳۶.۴ میلی‌متر، نورآباد ۳۸.۵ میلی‌متر، ازنا ۱۱.۲ میلی‌متر، رومشکان ۹۱.۲ میلی‌متر، چگنی ۴۴ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۳۱.۵ میلی‌متر، «سیلاخور» ۹.۳ میلی‌متر، «سپیددشت» ۴۴ میلی‌متر، «ریمله» ۵۸.۸ میلی‌متر و «شول آباد» ۳۸.۵ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارندگی‌ها در این سامانه بارشی تا کنون را ۳۷ میلی‌متر اعلام کرد.

کد خبر 6095683

دیگر خبرها

  • جزئیات بارندگی‌ها در لرستان/ ثبت بیشترین بارش‌ها در رومشکان
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • هشدار درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات
  • مراقب ترفند مجرمان سایبری در ایام تعطیلات پیش رو باشید
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • کلاهبرداری سایبری با ارسال پیامک «دریافت کالابرگ»
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی