Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@08:25:49 GMT

مهدی ترابی در پرسپولیس ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۱۴۴

مهدی ترابی در پرسپولیس ماندنی شد

هافبک ملی‌پوش سرخپوشان که نقل و انتقالات زمستانی به این تیم پیوسته بود، در شرایطی که با پیشنهاداتی با جدایی همراه شده بود، فصل آینده نیز در این تیم ماندنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی، ستاره خط میانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی از سایپا به این تیم منتقل شده بود، با اخباری مبنی بر جدایی و حضور در لیگ قطر همراه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن امروز در جلسه‌ای با مدیران تیم برای ادامه همکاری طی فصل آینده به توافق دست یافت و لیگ نوزدهم را نیز در پرسپولیس ادامه خواهد داد.


ترابی که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها را در کارنامه دارد، طی نیم فصل حضور در پرسپولیس توانسته بود عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد و رضایت کادرفنی و هواداران را جلب کند. او با گذشت نیم فصل حضور در این تیم و پوشیدن پیراهن شماره 9، در نقل و انتقالات تابستانی با چند پیشنهاد خارجی و خصوصا از لیگ قطر همراه شده بود و در این زمینه مذاکراتی با باشگاه داشت که در ادامه این جلسات امروز در دفتر باشگاه با مدیران تیم برای ادامه همکاری در فصل نوزدهم به توافق دست یافت تا یکی از نگرانی‌های هواداران این تیم نیز برطرف شود.


باشگاه پرسپولیس روز گذشته مذاکره خود برای تمدید قرارداد با شجاع خلیل زاده را نیز به سرانجام رسانده بود و با این مدافع شمالی نیز به توافق دست یافته بود.

مهدی ترابی نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها مهدی ترابی نقل و انتقالات 1398 پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • (ویدئو) شاهکار جدید طارمی؛ پاس گل مهدی برای پورتو به یاد پرسپولیس!
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد