Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@18:08:34 GMT

چشیدن طعم شمال اروپا در قلب تهران در خانه هنرمندان

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۸۳۶۴

چشیدن طعم شمال اروپا در قلب تهران در خانه هنرمندان

لارس نوردوم برگزاری هفته فرهنگی نوردیک در خانه هنرمندان را دعوت و تشویق به گفتگو می داند و می گوید: با برپایی «ردپای شمال» طعم شمال اروپا را در قلب تهران می چشیم.

به گزارش خبرنگارفرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست رسانه ای هفته فرهنگی کشورهای «نوردیک» با حضور سفرای  کشورهای فنلاند، نروژ، دانمارک و سوئد  و مجید رجبی معمار ، رییس خانه هنرمندان پیش از ظهر امروز یکشنبه ۲۶ خرداد در خانه هنرمندان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست «لارس نوردوم» گفت: هفته نوردیک با عنوان  «ردپای شمال» از ۳۱ خرداد الی ۴ تیر در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود؛ امیدواریم بتوانیم طعم فرهنگ شمال اروپا را در قلب تهران به شما بچشانیم و یکی دیگر از جلوه های اشتراک این کشورها را علاوه بر آب و هوای نه چندان دلچسب شان عرضه کنیم ، هدف ما از برگزاری این هفته فرهنگی دعوت و تشویق به گفتگو و آغاز آن است.


سفیر  نروژ درباره نمایشگاه «مسیرهای خوش‌منظره نروژی» اظهار کرد: در این نمایشگاه عکس  ۵۷ عکس از مناظر زیبای کشور نروژ به نمایش گذاشته می شود که دیدن آنها ممکن است مناظر طبیعی بی نظیر ایران را هم در ذهن مردم تداعی کند؛ این عکس ها تنوع حیرت انگیز طبیعت نروژ شامل کوه ها، قله های پوشیده از برف و دره های عمیق ، شفق قطبی و خورشید نیمه شب را نشان می دهیم


سفیر نروژ با اشاره به نمایش فیلم های ویژه کودکان در هفته نوردیک اظهار کرد: در بخش دیگر  این هفته فیلم هایی ویژه کودکان به نام «آد یک تخم مرغ است» به کارگردانی کریستین اولست و «متوسط ترین ماهی دنیا» به کارگردانی کاتینا تانبرگ اکران  می شود .

 

لارس نوردم درباره محور بودن کودکان در برنامه هفته نورویک گفت: کودکان بخشی از زندگی ما هستند و طبیعی است که در این هفته به آنها بپردازیم. مسئله مربوط به کودکان در تمام کشورهای نورویک دارای یک اهمیت اساسی است.

 

نمایشگاه «رد پای شمال، روزهای شمالی در تهران» در 5 روز با تمرکز بر هنر، سینما و ادبیات کشورهای دانمارک، فنلاند، سوئد و نروژ در خانه هنرمندان برگزار می شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه استان بوشهر اردبیل شیراز دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد چشیدن سفیر نروژ قلب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک طرح پاکسازی محیط زیست توسط نوگلان کودکستان هانیه در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی اجرا شد و همینطور به مناسبت هفته سلامت با صبحانه سالم از آنها پذیرایی شد.

ویژه برنامه‌های گوناگونی مانند پیاده روی، مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • نمایش فیلم تئاتری از عباس جوانمرد در خانه هنرمندان ایران
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • همراهی بیلبورد‌های پایتخت با هفته زمین پاک
  • هفته‌ فرهنگی اصفهان فرصتی برای معرفی هنرمندان و اندیشمندان است
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند