Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در نشستی با حضور مسئولین بانکی کشور، یاری مدیر عامل شرکت انتقال آب خلیج فارس با ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه به مشکلات مربوط به پرداخت مرحله دوم و سوم تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سرعت اجرای پروژه بعد از پرداخت مرحله اول به خوب است، ولی نیازمند آن هستیم که مراحل دوم و سوم نیز سریع‌تر پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور ابراهیمی؛ نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اهمیت طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به صنایع جنوب شرق کشور به موضوع مشکلات قانونی در این خصوص پرداخت و گفت: استعلام تأیید پیشرفت و تایید مدارک پروژه باید توسط ارگان‌های داخل بانک انجام شود.

بر این اساس مقرر شد با پیگیری‌های پورابراهیمی برای تسریع در اجرای پروژه، جلساتی با مدیران بانک مرکزی تشکیل شود.

 پروژه انتقال آب خلیج فارس تاکنون حدود ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس نامه زمانبندی در اوایل فصل پاییز فاز اول انتقال آب به منطقه سیرجان عملیاتی خواهد شد. همچنین هدف این طرح شیرین سازی و انتقال آب به میزان ۶۵۰ میلیون متر مکعب در سال است که در فاز اول ۱۳۰ میلیون متر مکعب در سال به استان‌های کرمان و یزد و ۵۰ میلیون متر مکعب به آب شرب هرمزگان تخصیص خواهد یافت. همچنین میزان اعتبار مورد نیاز برای این پروژه ۳۸۵ میلیون یورو و ۹ هزار و ۲۴۵ ریال خواهد بود که تا کنون حدود ۲۵ میلیون یورو و ۵۲۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
انتهای پیام/ی

بررسی پروژه انتقال آب به کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم
  • فیلم| رونمایی از ۴۰۰هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • (تصاویر) ظریف و مسجدجامعی در نشست ژئوپلیتیک خلیج فارس