Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@04:13:05 GMT

نگاه ویژه شبکه قرآن سیما به طلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۲۰۲

نگاه ویژه شبکه قرآن سیما به طلاب

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با اجرایی شدن طرح جامع تابستانی سیما با محوریت اوقات فراغت، نخستین جلسه ستاد «فعالیت‌های تبلیغی طلاب» با حضور محسن عرفاتی، رئیس این ستاد، سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی و حجت‌الاسلام نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این جلسه، سیدجواد مرادی، سرپرست مرکز طرح، برنامه و ارزیابی معاونت سیمای رسانه ملی به بیان اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این معاونت برای فصل تابستان پرداخت و گفت: با توجه به جو مناسبی که در مورد فعالیت‌های طلاب و روحانیون در سیل اخیر اتفاق افتاد، این موضوع ظرفیت آن را دارد که در فصل تابستان نیز به آن پرداخته شود.
وی اظهار کرد: همکاری حوزه علمیه با صداوسیما و استفاده از ظرفیت‌های این نهاد مانند آرشیو تصاویر و ویدئو از فعالیت‌های روحانیون در شاخه‌های مختلف تبلیغی، معرفی افرادی از سوی حوزه جهت بازگو کردن فعالیت‌ها به زبان ساده و ... می‌تواند ما را در امر برنامه‌ریزی شده برای فصل تابستان و پوشش رسانه‌ای آن کمک شایانی کند.
حجت الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ حوزه علمیه قم نیز ضمن تشکر از تولید برنامه‌های متنوع با موضوعات تخصصی در تلویزیون، این امر را نقطه عطف سازمان صداوسیما در برنامه‌سازی دانست و آمادگی همه‌جانبه معاونت تبلیغی حوزه‌های علمیه با شبکه قرآن و معارف سیما را اعلام کرد.
محسن عرفاتی، رئیس ستاد فعالیت‌های تبلیغی طلاب طرح جامع تابستانی سیما نیز ضمن جمع‌بندی موارد مطروحه، گفت: تمامی موضوعات و پیشنهادات به صورت مکتوب در اختیار شبکه قرآن و معارف سیما قرار گیرد تا مواردی که قابلیت طرح در رسانه باشد، به مرحله برنامه‌سازی برود.
وی تشکیل دبیرخانه‌ای جهت پیگیری امور و انجام فعالیت‌های میدانی را مهم دانست و ضمن مأمور کردن گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان مسئول برنامه‌سازی این حوزه، بر انتشار فراخوانی از سوی دبیرخانه، جهت ارسال آثار از سوی مخاطبان تأکید کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی نگاه ویژه شبکه قرآن فعالیت های تبلیغی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب،  طلاب، اساتید و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در نامه ای حمایت خود را از طرح نور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

سرتیپ دوم جناب آقای سردار علیمحمدی
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیقات روزافزون برای خدمت به نظام و مردم. در حالی که نیروی انتظامی دوباره کمر همت بسته و تلاش دارد با مظاهر بی‌حجابی مبارزه کند؛ اما در این میان، برخی از منافقان و دشمنان داخلی و خارجی می‌کوشند در جامعه دوقطبی کرده و باز با حاشیه‌سازی‌ها و تبلیغات سوء، مانع این حرکت الهی و انقلابی شوند.

اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی، ضمن حمایت همه جانبه از اقدامات نیروی انتظامی و بیزاری از دشمنان داخلی و خارجی، هم‌چنان خواهان برخورد مدبرانه و قاطعانه با مظاهر بی‌حجابی و اخلال‌گران امنیت اخلاقی خانواده و جامعه بوده و از تلاش‌های آن نیروی ارزشی تقدیر و تشکر می‌شود.

امیدواریم این اقدامات موقتی نبوده و با حمایت سایر ارگان‌ها، نهادها، شخصیت‌ها و اقشار مردم، هم‌چنان ادامه یابد تا جامعه از گزند بی‌اخلاقی‌ها و بی‌عفتی‌ها مصون بماند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها