Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان _رییس اداره تجهیزات و ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: 32 دستگاه ماشین آلات فرسوده راهداری استان همدان از رده خارج شده اند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، آرشآزادی اظهار داشت: هم اکنون 410 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین به منظور انجام خدمات راهداری و حمل و نقل جاده ای در استان همدان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: از این تعداد 32 دستگاه فرسوده و از رده خارج شده اند و 15 دستگاه نیز در حال تعمیر هستند. آزادی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر با لحاظ کردن اعتبارت لازم، تعدادی از این ماشین آلات تجهیز و به روز شده اند، ابراز داشت: هم اکنون اقدامات اساسی در زمینه بازسازی و نوسازی 8 دستگاه انواع ماشین آلات در دست اقدام است. رییس اداره تجهیزات و ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: یک دستگاه برف خور با اعتبار یکصد میلیون تومان، یک دستگاه گریدر با هزینه 25 میلیون تومان و یک دستگاه خط کش با اعتبار 30 میلیون تومان پس از گذشت 15 سال اصلاح، بازسازی و راه اندازی شده اند. این مسئول اضافه کرد: در سال جاری برای آمادگی هر چه بیشتر ناوگان ماشین آلات راهداری بیش از 4 میلیارد تومان نیز در تأمین اقلامی از جمله قطعات یدکی، سوخت، روانکار، ضد یخ، باطری، تیغه و لاستیک هزینه در نظر گرفته شده است. آرش آزادی، متوسط عمر ماشین آلات سنگین را 24 سال، ماشین آلات سبک را 14 سال، ماشین آلات نیمه سنگین را 28 سال و در مجموع میانگین عمر ماشین آلات راهداری را 21 سال عنوان کرد و گفت: به دلیل عمر بالای این ماشین آلات، هزینه تعمیر و نگهداری آنها بالاست که این امر به اعتبارات بیشتر نیاز دارد تا راهداران بتوانند با استفاده از ماشین آلات مناسب خدمات مطلوبی را ارائه کنند. وی تأکید کرد: عمده فعالیت ما همزمان با فصل زمستان و آغاز بارش برف در استان است که ماموران راهداری و حمل نقل جاده‌ای به‌طور مداوم در حال عملیات راهداری و بازگشایی راه‌ها در سطح استان هستند و به همین منظور مهمترین دغدغه تعمیر و راه اندازی ناوگان است که با رفع آن کارایی فعالیت ها تسریع می یابد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: راهداری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با ارائه جدیدترین دستاوردهای این صنعت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد یکی از قطب‌های اصلی کشور و منطقه در حوزه نساجی است و از دیرباز تاکنون این صنعت با نام یزد گره خورده و محصولات نساجی یزد در تمامی نقاط شناخته شده و زبانزد است.

با این وجود اما در طول چند دهه گذشته رفته رفته نساجی در یزد بزرگی خود را از دست داد و این صنعت با مشکلات بسیاری روبرو شد به گونه‌ای که دیگر نمی‌توانستیم نامی از قطب نساجی بودن برای یزد در نظر بگیریم چرا که بسیاری از نقاط دیگر صنعت نساجی بسیار پیشرفته تر و بزرگتری از یزد داشتند.

با این وجود طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی در زمینه احیای این صنعت صورت گرفته که منجر به بهبود وضعیت صنعت نساجی استان یزد شد که از جمله این اقدامات می‌توان به برگزاری نمایشگاه‌های منظم نساجی، ماشین‌آلات و محصولات آن اشاره کرد.

از جمله این نمایشگاه‌ها، برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک استان یزد است که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این نمایشگاه فعالان عرصه صنعت نساجی و پوشاک استان یزد و برخی نقاط کشور به عرضه جدیدترین دستاوردها و تولیدات خود در این صنعت پرداختند.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • یزد قطب تولید ماشین آلات نساجی می‌شود
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رسیدگی رئیس قوه قضائیه به وضعیت ماشین آلات دپو شده در گمرک
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین