Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شادگان در مجلس گفت: با وجود گذشت حدود سه ماه از سیلاب‌های خوزستان‌ هنوز شاهد قطعی آب و برق در بعضی از روستاهای شادگان در گرمای ۵۰درجه‌ هستیم.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده حوزه انتخابیه خود گفت: مردم مناطق سیل‌زده شادگان وضعیت بسیار سختی دارند و در خانه‌های نمور و ترک‌ خورده خود بعد از سیل زندگی می‌کنند و دولت در این وضعیت مردم را به حال خود رها کرده است و مردم خود، امورات‌شان را در بحث خسارات ناشی از سیل به پیش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با گذشت حدود سه ماه از سیلاب‌ها هنوز آب و برق تعدادی از روستاهای سیل‌زده شادگان قطع است و مردم در گرمای ۵۰ درجه‌ای تابستان با مشکل برقی آب و برق هم مواجه‌اند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در روزهای ابتدایی وقوع سیل شاهد گسترده مسئولین و قول‌های آنها بودیم اما امروز نه خبری از حضور آنها و نه خبری از عملیاتی شدن قول‌های آنها در مناطق سیل‌زده است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: با وجود خسارات به بخش کشاورزی، دامداری و منازل مردم هنوز هیچ اعتباری برای جبران این خسارات به مردم پرداخت نشده و گامی در این زمینه برداشته نشده است و مردم خود کارهای‌شان را به پیش می‌برند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: جالب‌تر اینکه سیل‌بندهایی که مردم خود برای جلوگیری از خسارات بیشتر ایجاد کرده بودند امروز در جاده‌ها و خیابان‌ها تکه‌های این سیل‌بندها مشاهده می‌شود و حتی هیچ اقدامی برای پاکسازی معابر از این اجسام نیز از سوی دستگا‌‌ه‌های متولی امر انجام نشده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • مهروموم یک رستوران در شادگان
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی