Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، همراه با فشار دولت ایالات متحده بر جمهوری اسلامی، بازوهای رسانه ای آمریکا از جمله رادیو فردا و صدای آمریکا نیز تمام تمرکز خود را بر انتشار اخبار منفی و التهاب آفرین از ایران قرار داده است تا به نوعی نقش مکمل خود را ایفا کنند.

 

فرشاد توماج، کارشناس سیاسی مقیم سوئد در خصوص رویکرد رادیو فردا نوشت :«وقتی از دشمنی با ایران صحبت میکنیم منظور چه پدیده‌ای است: چهارتوییت آخر "مهدی پرپنچی" و رادیوفردا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به ترتیب: اعلام موضع #اسراییل، اعلام موضع #عربستان، خبر واکنش #ایران به #انگلیس، و اعلام ادعای پنتاگون. پ‌ن: نان وزارت دفاع آمریکا را می‌خورند و ادعای اطلاع‌رسانی آزاد را دارند!»

 

 

 

 

 

 

 

به نظر می رسد آمریکا بر روی جنگ رسانه ای با ایران حساب ویژه ای بازکرده و رسانه های فارسی زبان خارج از کشور نیز نقش مهمی را در این جنگ برعهده دارند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رادیو فردا آمریکا جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود

مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی، گوینده و کارشناس مجری پیشکسوت رادیو روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش، فردا یکشنبه 16 اردیبهشت ساعت 9:30 صبح از مسجد بلال برگزار خواهد شد. همچنین مجلس یادبود زنده یاد اسکویی روز دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 13 تا 14:30 در مسجد بلال خواهد بود.

چند نکته درباره رادیو در 84 سالگی

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را در رادیو ورزش گزارش می‌کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • پیکر مسعود اسکویی فردا به خاک سپرده می‌شود
  • ناتو برای درگیری احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • پرده تزویر از چهره مدعیان دروغین آزادی بیان برافتاده است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • سرگیجه بزرگ!