Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-26@22:52:01 GMT

بهره برداری ۲۰ کیلومتر بزرگراه اردبیل - مشگین شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۵۶۵

بهره برداری ۲۰ کیلومتر بزرگراه اردبیل - مشگین شهر

تین‌نیوز | 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۰ کیلومتر از پروژه بزرگراه اردبیل - مشگین شهر تابستان امسال در سفر رییس جمهوری به استان بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محبوب حیدری افزود: پروژه بزرگراه اردبیل به مشگین شهر به طول ۸۵ کیلومتر اجرا می‌شود که تاکنون ۴۵ کیلومتر از طول مسیر تکمیل و به بهره برداری رسیده است و بقیه آن در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۲۰ کیلومتر از این پروژه نیز طبق برنامه ریزی در سفر رئیس جمهوری به استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به اعتبارات این پروژه اشاره کرد و افزود: پروژه محور اردبیل - مشگین شهر در سال ۹۶ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اعتبار داشت که در سال ۹۷ اعتبار این پروژه به ۱۴۰ میلیارد ریال و در سال جاری هم به ۲۴۰ میلیارد ریال رسید.

حیدری بیان کرد: فقیر بودن این استان در شاخص‌های بزرگراهی واقعیتی غیر قابل کتمان است و برای جبران بخشی از این کاستی‌ها ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه در دست احداث است.

وی افزود: استان اردبیل در احداث بزرگراه از میانگین کشوری عقب بوده و تلاش مجموعه راه و شهرسازی استان بر این است تا با اقدام‌های ضربتی در کوتاه مدت و میان مدت به میانگین کشوری دست یابیم.

حیدری با اشاره به محدودیت‌ها در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی در کشور گفت: ساخت دست کم سالانه ۳۰ کیلومتر بزرگراه در استان برنامه ریزی شده تا در پایان چهار سال دولت به میانگین کشوری برسد.

وی اعلام کرد: احداث ۶۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل برای بلند مدت برنامه ریزی شده اما در میان مدت هدف رسیدن به میانگین کشوری است.

استان اردبیل ۱۳۷ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محبوب حیدری بزرگراه اردبیل مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر