Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@04:58:32 GMT

آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۷۹۵۶۹

آتش سوزی در یک آرایشگاه زنانه+ عکس

سخنگوی سازمان اتش نشانی از آتش گرفتن یک آرایشگاه زنانه در بلوار ابوذر خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گفت: ساعت ۱۳ و ۱۱ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان ۵ طبقه در بلوار ابوذر پل پنجم به سامانه ۱۲۳۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود و بلافاصله دو ایستگاه با امکانات کامل و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی ادامه داد: آتش نشان‌ها در زمان ۴ دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند در ساختمان ۵ طبقه و زیرزمین که غیرمسکونی بود در قسمت زیرزمین یک باشگاه ورزشی مخصوص خانم‌ها که فعال بود و در طبقات بالا هم فعالیت‌های مربوط به خانم‌ها خصوصا آرایشگاه در زمینه خدمات آرایشگاهی فعالیت می‌کردند طبقه پنجم در قسمت بالکن پکیج این مجموعه دچار آتش سوزی شده و با توجه به اینکه مقداری لوازم و کارتون‌های لباس عروس در آنجا نگه داری می‌شد کاملا شعله ور و آتش به یک اتاق ۹ متری در مجاورتش سرایت کرده بود.   ملکی بیان کرد: داخل اتاق هم لوازمی بود که باعث شده بود که این آرایشگاه ۱۴۰ متری دود شده بود که به طبقات پایینی هم سرایت کرده بود و آتش نشانان کسانی که در سایر طبقات بودند خارج شده بودند چند نفری داخل واحد و آرایشگاه‌ها بودند ۲۰ نفر از کسانی که در ساختمان بودند به کمک آتش نشانان به سلامت خارج شدند خوشبختانه مورد مصدومیتی نداشتیم آتش بلافاصله خاموش شد و از گسترش و سرایت به طبقات دیگر و بخش‌های آرایشگاه جلوگیری و آتش خاموش شد.          
سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حتما طبق تعرفه و کاربری مجاز استفاده شود البته باید بررسی شود ساختمان همان کاربری را داشته یا تغییر کاربری داده  عنوان کرد: ولی حتما باید شهروندان طبق کاربری مجاز از واحدشان استفاده کنند اماکنی که همه واحد‌ها به عنوان مشاغل استفاده می‌شود و افراد در آن حضور دارند و حتی ممکن است به چند ده نفر برسند به عنوان ساختمان تحمعی به حساب بیاید حتما باید سیستم‌های اطفایی کامل وجود داشته باشد نظارت دقیقی بر ایمنی مجموعه باشد و کسانی که در این مجموعه هستند طرز کار با این سیستم‌ها و خاموش کننده‌ها را بلد باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش آتش سوزی آرایشگاه غیرمسکونی باشگاه زنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | لحظه دلخراش سقوط تعدادی از مردم غزه از روی ساختمان بماران شده / حاوی تصاویر آزاردهنده

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903938

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری تازه از آتش‌سوزی شدید در رفح در پی بمباران اسرائیل
  • ببینید | لحظه دلخراش سقوط تعدادی از مردم غزه از روی ساختمان بماران شده / حاوی تصاویر آزاردهنده
  • آتش سوزی گسترده در رفح در پی حملات ارتش رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • سکانس‌هایی از فیلم نگهبان شب
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت