Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ اکبر راشدنیا روز یکشنبه در آئین معارفه خود با اشاره به آمار بالای قاچاق در آب‌های شهرستان بندر ماهشهر، افزود: این موضوع مسئولیت پایگاه دریابانی این شهرستان را دوچندان کرده و نیاز به توان، امکانات و تجهیزات بیشتری برای مقابله با این پدیده شوم می باشد.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله چند وجهی است و تأمین آن نیازمند همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها و ادارات است افزود: یکی از شاخصه‌های مهم در تأمین امنیت، مبارزه با قاچاق کالا، سوخت، ارز و مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که در سالیان اخیر به ویژه در بحث سوخت و مواد مخدر با افزایش آمار آن مواجه بوده‌ایم.

فرمانده پایگاه دریابانی بندر ماهشهر گفت: شیوه و روش قاچاقچیان تغییر کرده و به سمت قاچاق از طریق دریا روی آورده‌اند. افزایش کشفیات سوخت و مواد مخدر توسط دریابانی بندر ماهشهر مؤید همین موضوع است.

راشدنیا با بیان اینکه دریابانی بندر ماهشهر تمام توان خود را برای مبارزه با قاچاق به کار خواهد بست، گفت: تمام امکانات و استعداد دریابانی بندر ماهشهر برای مبارزه با پدیده قاچاق بسیج می شود و در این راه تعامل با دیگر دستگاه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ راشدنیا روز یکشنبه به عنوان فرمانده جدید پایگاه دریابانی بندر ماهشهر معرفی شد.

ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

۷۱۰۴/‏۶۰۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان خوزستان خوزستان تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله