Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - درآمدهاي غيرکارمزدي بانک صادرات ايران در ارديبهشت ماه سال جاري ٢٢٠ درصد و درآمدهاي مشاع آن ١١٨ رشد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، روند سوددهي اين بانک در پي افت قابل توجه زيان سال ٩٧، تلاش براي استفاده بهينه از ابزارها، محصولات و خدمات نوين بانکي و همچنين بهبود قابل توجه سهم سپرده‌هاي ديداري و منابع ارزان قيمت از حجم منابع سپرده‌اي بانک، موجب رشد درآمدهاي مشاع و غيرمشاع اين بانک شده که اين روند در ارديبهشت ماه سال ٩٨ با افزايش قابل توجهي روبرو شده به نحوي که درآمدهاي غيرمشاع بانک در اين ماه ٢٢٠ درصد و درآمدهاي مشاع ١١٨ درصد جهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درآمدهاي کارمزدي بانک صادرات ايران در ارديبهشت ماه ٩٨ نسبت به ماه مشابه سال قبل نيز١٦ درصد و درآمدهاي مشاع ناشي از سرمايه‌گذاري و تسهيلات در اين ماه نسبت به ماه مشابه سال ٩٧ نيز ١٩ درصد رشد نشان مي‌دهد.
تکيه بر محصولات نوين بانکي براي ارائه بهترين خدمات بانکي به توليد داخلي در قالب طرح‌هايي همچون «طرح٦٧»، «همياران سپهر» و «طراوت» در بانک صادرات ايران پيگيري مي‌شود که اين رويکرد در سال ٩٨ با تکيه بر منابع جديد و به کارگيري ظرفيت‌هاي همچون ضمانت‌نامه‌هاي ريالي و خدمات ارزي چشم انداز سودآوري بيشتر را براي اين بانک روشن‌تر کرده است.
همچنين در ١٢ماه منتهي به پايان اسفندماه سال ٩٧، افزايش ١٣٧ درصدي سهم بانک از درآمدهاي مشاع و افزايش ٣١ درصدي درآمدهاي غيرمشاع نيز موجب تقويت اين چشم‌انداز شده است.
با کاهش ٧٩ درصدي زيان بانک صادرات ايران در ١٢ ماه منتهي به پايان سال ٩٧ نسبت به سال ٩٦، زيان هر سهم بانک صادرات ايران از ٢٠٥ ريال سال ٩٦ به ٤٤ريال کاهش يافت تا وعده مديرعامل در تحقق سودآوري سال ٩٨ را دست‌يافتني‌تر کند.
زيان عملکردي بانک صادرات ايران از رقم ٣٥ هزار و ٨٧٨ ميليارد ريال در سال ٩٦ به هفت هزار و ٦٦٥ ميليارد ريال در سال ٩٧ رسيد و به اين ترتيب حجم اين زيان نسبت به سال قبل به يک پنجم سقوط کرد که نشان از نتايج مثبت و اميدوارکننده برنامه‌هاي مديريت جديد و تلاش کارکنان دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت

به گزارش قدس خراسان، علی نخچیان افزود: بیشتر مودیان مالیاتی، اظهارنامه خود را بر اساس اعداد و ارقام سال گذشته و بر اساس مقررات ماده ۳ قانون تسهیل مودیان در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی، اظهارنامه خود را تا ۳۱ فروردین ارائه کرده‌اند.
وی در مورد احتمال تمدید دوباره مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی نیز گفت: بعید است مجدد تمدید شود، لذا مودیان باید در مهلت باقیمانده تا ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه خود را ارسال کنند تا از بخشودگی‌های قانونی بهره‌مند شوند و مشمول جرایم تأخیر در ارسال اظهارنامه نشوند.
مدیر روابط عمومی امور مالیاتی استان با تأکید بر اینکه اختصاص بخش قابل توجهی از درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‏‌ها و دهیاری‌ها راه را برای تأمین منابع پایدار مورد نیاز این حوزه فراهم کرده است، گفت: عوارض وصول شده در سال ۱۴۰۲ بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده که از رشد ۴۱ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل برخوردار بوده است.

نخچیان در پایان گفت: مالیات و عوارض بر ارزش افزوده در هر شهر و یا منطقه‌ای صرفاً جهت عمران و آبادانی همان منطقه مصرف می‌گردد که این امر گویای این واقعیت است که تلاش شهروندان هر منطقه در تحقق درآمدهای مالیاتی رابطه مستقیمی با توسعه و پیشرفت آن شهر خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • کنسرسیوم بانکی با هفت امضا مالک پرسپولیس شد