Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تشکیل جهادسازندگی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: تاریخ گواه آن است که کمتر از ۴ ماه از طلیعه فجر انقلاب اسلامی نگذشته بود که نهاد خود جوش مردمی، اصیل و مستقل جهاد سازندگی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اراده الهی برای رفع محرومیت‌ها و ترمیم خرابی‌های گسترده بجا مانده نظام طاغوت تشکیل گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: حضور بی‌ریا، خالصانه و فداکارانه جهادگران عرصه محرومیت‌زدایی در آن نهاد مقدس برگ زرینی در تاریخ پر شکوه انقلاب اسلامی رقم زده است که بعد از گذشت چهار دهه هنوز هم طعم شیرین آن خدمات ارزنده و گسترده جهاد سازندگی در کام مردم عزیز ایران اسلامی باقی است. بی‌شک مجاهدت‌های هزاران جهادگر مخلص در بدو انقلاب جایی که سال‌ها خرابی و ویرانی به جای گذاشته را باید کنار می‌زدند و روحیه و نشاط انقلاب را در دل محرومین و مستضعفین می‌کاشتند و در جنگ تحمیلی نیز اگر نبود تلاش هزاران جهادگر در قالب سنگرسازان بی‌سنگر این پیروزی شکوهمند با این اقتدار شاید به دست نمی‌آمد. دلیل این مدعا تقدیم بیش از ۳ هزار شهید جهادگر به‌عنوان سنگرسازان بی سنگر در هشت سال دفاع مقدس و سایر عرصه‌های جهاد سازندگی است .

در این بیانیه اشاره شده است: اینک که در آستانه ۲۷ خرداد قرار داریم بر خود فرض می‌دانیم چهلمین سالروز تاسیس آن نهاد مقدس را به همه پیشکسوتان عرصه جهاد ملت شریف تبریک عرض نمائیم و اعلام می‌داریم پس از ادغام آن نهاد خدمت‌رسان با وزارت کشاورزی در سال ۷۹ =؛ سازمان بسیج سازندگی که به تدبیر حکیمانه مقام  عظمای ولایت و با تکیه بر حضور جوانان داوطلب جهادگر و مشارکت خیرین دریا دل و مردم عزیز تشکیل و راه‌اندازی شده است، ادامه دهنده راه پر افتخار آن نهاد عظیم جهاد سازندگی است و ایمان داریم با توفیقات الهی و هدایت‌های روشنگرانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این مسیر پر برکت تا تحقق کامل آرمان‌های جهاد سازندگی ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بسیج سازندگی جهادگران انقلاب اسلامی سنگر سازان بی سنگر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۷۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • حیات دوباره در «کوشه سفلی»/ قصه پر غصه‌ای که به شادی ختم شد