Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@13:00:09 GMT

ماندن در مشهد را به پیشنهادات دیگرم ترجیح دادم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۰۴۱

ماندن در مشهد را به پیشنهادات دیگرم ترجیح دادم

هافبک با تجربه تیم شهر خودرو خراسان گفت: ماندن در مشهد را به پیشنهادات دیگرم ترجیح دادم و مطمئن هستم می توانیم دوباره نتایج خوب فصل گذشته را تکرار کنیم.

  به گزارش قدس آنلاین، اکبر صادقی با اشاره به تمدید قراردادش با شهرخودرو خراسان اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع مهندس حمیداوی، دانش بالای کادرفنی و البته همدلی و تلاش بازیکنان، توانستیم برای فوتبال خراسان، خاطره‌ای شیرین و بی‌نظیر را ثبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انشالله امسال هم با ادامه همان روند، به بهترین شکل ممکن با کسب نتایج خوب، دل هواداران را شاد می‌کنیم.
وی افزود: خب با پایان لیگ هجدهم پیشنهادات مختلفی داشتم اما ترجیح دادم تا بازهم در مشهد بمانم.صحبت های خوبی را با مدیران باشگاه داشتم و در نهایت نیز قراردادم با تیم را تمدید کردم. صادقی ادامه داد:فرق بزرگ امسال با سال‌های گذشته، حضور شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیاست. امسال نماینده فوتبال ایرانیم و همه اعضا تلاش می کنیم تا نماینده خوبی برای کشورمان در این رقابتها باشیم.مهمترین نکته در لیگ برتر نوزدهم، حفظ همدلی و استفاده از تک‌ تک امتیازات از هفته نخست است. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم و به هیچ تیمی باج دهیم.  وی با اشاره به حمایت ویژه هواداران در فصلی که گذشت، تصریح کرد: امسال بیش از گذشته به حضور هواداران نیاز داریم. امسال جزو ۴ تیم صاحب سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و نماینده ایرانیم‌. مطمئنم که می‌توانیم نماینده خوبی برای لیگ‌مان باشیم.  هافبک تیم پدیده شهر خودرو در پایان تاکید کرد: می‌دانیم که توقع‌ها از شهرخودرو بیشتر شده‌است. رتبه میانه جدولی دیگر قابل قبول نیست و برای استمرار بالانشینی در فوتبال ایران می‌جنگیم. منبع: ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تيم شهر خودرو تيم شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، بر اساس یک نظرسنجی که روزنامه اسرائیلی معاریف انجام داده است 54 درصد از اسرائیلی رسیدن به توافق(با حماس) را بر حمله نظامی به شهر«رفح» در جنوب نوار غزه ترجیح می دهند.

همچنین بر اساس این نظر سنجی 47درصد از اسرائیلی ها بنی گانتس عضو شورای جنگ را بر بنیامین نتانیاهو ترجیح می دهند. 33 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را ترجیح می دهند.

 

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • اسرائیلی ها توافق را بر حمله به رفح ترجیح می دهند
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور