Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اردوی یکی از تیم‌های ملی فوتبال ایران، بازیکن لیگ برتری با مربی تیم دچار درگیری می‌شود و به همین دلیل سرمربی تیم نیز با او برخورد می‌کند. در مسابقات که برگزار می‌شود او جای خود را به بازیکن دیگری می‌دهد و هر چند روی نیمکت حاشیه‌ای ایجاد نمی‌کند، اما با حضور مربی جدید هم کماکان به اردو دعوت نمی‌شد تا این شایعه پیش بیاید که شاید هیچگاه به تیم ملی دعوت نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در تیم‌های مطرح فوتبال ایران حضور دارد، نگران آینده خود در تیم ملی است، اما به اول قول داده شده تا به زودی به اردو دعوت می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

این بازیکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و من درگیری نداشتم. دعوت نشدنم به اردوی به طور قطع فنی نبوده، اما مشکلی نیست و در اردو‌های بعدی حاضر می‌شوم.

بیشتر بخوانید:

حضور سید حسن خمینی و فرهاد مجیدی در کمیته ملی المپیک

رویای شیرین فرهاد برای صعود به المپیک/ طلسم می‌شکند؟

مربی خارجی تیم ملی برای تسویه حساب به فدراسیون فوتبال رفت

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • دعوت بانوی فوتبالیست خوزستان به اردوی تیم ملی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد