Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین برنامه گزارش میدانی از سوی سازمان انرژی اتمی ، فردا (دوشنبه) با حضور بیش از 70 نفر از نمایندگان رسانه‌های گروهی کشور در مجتمع هسته‌ای آب سنگین اراک برگزار خواهد شد.

سازمان انرژی اتمی کشور فردا، اطلاعات بسیار مهمی را در زمینه افزایش بدون محدودیت ذخایر اورانیوم غنی‌شده و هم‌چنین اقداماتی که برای ورود به گام دوم کاهش تعهدات برجامی انجام شده در اختیار رسانه‌های گروهی کشور قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا همچنین آخرین اقدامات انجام‌شده در زمینه بازطراحی راکتور تحقیقاتی و همچنین روند افزایش تولید آب سنگین در مجتمع اراک تبیین می‌شود.

عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان روز گذشته در ملاقات با هلگا اشمیت معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد: مهلت 60روزه به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و ایران اقدامات بعدی یا همان گام دوم را اجرایی می‌کند مگر اینکه آن‌ها خواسته‌های ما را تأمین کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی وزیر امور خارجه کشورمان هلگا اشمیت ایران رسانه سازمان انرژی اتمی معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر مخابرات استان مرکزی در خصوص اجرایی شدن طرح فیبر نوری در سطح استان در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: هدف از اجرای شبکه فیبر نوری توسعه شبکه ملی اطلاعات و افزایش سرعت اینترنت در سطح استان است. 
لطفی با اشاره به اقدامات انجام شده در این راستا در سال گذشته افزود: سال گذشته در استان مرکزی ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری اجرا شد که حدود ۴۰۰ کیلومتر آن در شهر‌ها انجام شده و حدود ۳۰ إلی ۶۰ درصد شهر‌ها تحت پوشش قرار گرفته است. 
مدیر مخابرات استان مرکزی ادامه داد: شاید کمترین توسعه مربوط به شهر اراک است که با تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر می‌توان تا انتهای امسال این وضعیت را به بیش از ۹۰ درصد رساند.
او عنوان کرد: برای استفاده از ۴۳۶ کیلومتر فیبرنوری صورت گرفته تاکنون حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص شده و همین رقم برای سال جاری نیز در برنامه گنجانده شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • روسیه واشنگتن را به کاهش سطح روابط تهدید کرد
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر