Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:27:00 GMT

شاخص های توسعه در استان ارتقا پیدا کرده است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۰۸۹۸

شاخص های توسعه در استان ارتقا پیدا کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، غلام محمد زارعی عصر یکشنبه در آئین معارفه استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد، افزود: استان در گذشته در آخرین رده توسعه یافتگی قرار داشت و امروزی ارتقای شاخص‌های مختلف را شاهدیم.

زارعی ابراز داشت: وحدت، همدلی و هماهنگی محور فعالیت مجمع نمایندگان استان است و اندیشه‌ای جز خدمت به مردم نداشته و یکی از تجارب موفق استان، این همدلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارعی افزود: این همدلی و هماهنگی با حضور استاندار جدید نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، گفت: همه باید مسیر خدمت، تلاش و جدیت برای مردم را در پیش بگیریم و مجمع نمایندگان استان نیز تعامل مناسب با استاندار جدید را خواهد داشت.

زارعی تصریح کرد: امروز در جای جای استان فعالیت‌های عمرانی در جریان است و این نشانه تعامل سازنده مسئولین و مردم برای رفع محرومیت در مناطق است.

زارعی راه، آب و کشاورزی را از محورهای توسعه استان دانست و گفت: در حوزه عمران شهری به یک همت جدی برای توسعه مناسب شهرها نیازمندیم.

وی با اشاره به حوزه بهداشت و درمان استان، افزود: ارتقای تخت‌های بیمارستانی با پوشش بیش از ۴۰۰ تخت عملیاتی شده است.

زارعی خاطرنشان کرد: در چهل سال گذشته، انقلاب با وجود همه فراز و نشیب‌ها، حرکت مناسبی رو به رشد و قله‌های پیشرفت داشته است.

کد خبر 4642346

منبع: مهر

کلیدواژه: غلام محمد زارعی مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات گفت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، گفت: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهرباید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص های توسعه های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان عنوان کرد و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سالهای آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت های هر یک از دستگاه ها به صورت جداگانه بررسی می شود.

کد خبر 6093661

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • شاخص‌های ایمنی صادرات در پایانه‌های نفتی ارتقا یافت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • مصرف برق همدان در بخش‌های مختلف انضباط یابد
  • ۳۰۰ نفر به سهیمه بیمه کارگران کردستانی اختصاص یافت
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند