Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سیاست اصولی وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بی طرفی است. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، جمال عرف در آئین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: از آغاز دولت دوازدهم وارد شرایط سختی از جمله خروج آمریکا از برجام، تشدید تحریم ها و سیل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ملت ایران از تحریم ها سربلند بیرون می آیند ترامپ می خواهد در نتیجه کار خود را در انتخابات ببیند ولی اینگونه نخواهد بود.

عرف ابراز کرد: سیاست داخلی در وزارت کشور بر عهده معاون سیاسی است که امسال مهترین رخداد در این حوزه انتخابات است.

حسینی خبر داد: تشکیل شوراهای استانی برای ساماندهی بهتر انتخابات مجلساستعفای یک استاندار و 30 نفر از وزارت کشور برای انتخابات مجلسمعاون وزیر کشور: انتخابات مجلس منظم و باشکوه برگزار می‌شود

وی تصریح کرد: به استانداران، فرمانداران و بخشداران توصیه می کنم که حق جانبداری از هیچ شخصی را در انتخابات ندارند و این امانتی نظام در اختیار ما قرار داده و به تعبیر مقام معطم رهبری حق الناس است.

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر اینکه مبنا رعایت قانون است، ادامه داد: ما قانون های مترقی داریم و بر اساس قانون انتخابات عمل می کنیم و برگزاری انتخاباتی سالم و بدون شائبه سیاست وزارت کشور است

عرف با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران موظف به عمل به قانون هستند، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخاباتی با نشاط در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت سالم در انتخابات خواسته مقام معظم رهبری است.

عرف افزود: مشارکت مستلزم حضور تمام علایق و سلایق داخل انقلاب اسلامی که ارزش ها را قبول دارند،  است.

توازن در تقسیم اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد رعایت شود

نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامیدر این آئین اظهار داشت: تنها برای خدمت به مردم و تسریع در اجرای پروژه‌های زیرساختی نماینده شدم.

عدل هاشمی پور با بیان اینکه چپ و راست مفهومی جز دکان داری ندارد، گفت: امیدوارم استاندار جدید رقابت سالم بین نمایندگان در زمینه مسائل توسعه، عمران و آبادی را مغتنم بداند.

وی خواستار توجه بیش از پیش به موضوع فرهنگ و اقتصاد شد و افزود: مسائل فرهنگی نباید در مسائل عمرانی فراموش شود.

هاشمی پور حضور تاجگردون در کمیسیون بودجه را یک فرصت دانست و ادامه داد: مگر می‎شود کاری از دست کسی بیاد و کاری برای استان انجام ندهد جز اینکه قلب وی مریض باشد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش نکنیم که بمانیم تلاش کنیم بماند، احمدی هرکاری کرد ماند و کلانتری هر کاری کرد می‌ماند.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت