Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:32:42 GMT

آذری: باشگاه ها پول خرید تجهیزات داوری را ندارند

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۱۵۶۶

آذری: باشگاه ها پول خرید تجهیزات داوری را ندارند

«سعید آذری» امروز یکشنبه در گفت و با خبرنگار ایرنا افزود: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نتوانستند آنچه که از تبلیغات محیطی حق قانونی باشگاه بوده به طور کامل پرداخت کنند و ما نیز پولی برای خرید این تجهیزات نداریم.

وی گفت: اگر سازمان لیگ و فدارسیون فوتبال محبت کرده و مبلغی حدود ۱۰۰ هزار یور برای خرید تجهیزات به باشگاه‌ها پرداخت کنند، ما می‌توانیم این تجهیزات را خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت از توان ما و حتی سایر باشگاه‌ها خارج است.

مدیرعامل باشگاه ذوب اصفهان افزود: تا زمانی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پول باشگاه‌ها را پرداخت نمی‌کنند، باشگاه‌ها از کدام منبع می‌توانند درآمدزایی کرده و تجهیزات VAR تهیه کنند؟

آذری افزود: مبلغ جزئی از درآمد تبلیغات محیطی توسط سازمان لیگ به باشگاه ذوب آهن داده شده و حقیقتاً من نمی دانم که چه میزان درآمدزایی وجود داشته که این درصد جزئی به باشگاه ذوب آهن رسید. اما این را می دانم که ازهر باشگاه حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان برای ارزش افزوده کم کردند و در نهایت مبلغ اندکی پرداخت کردند.

وی تاکید کرد دریافت حق پخش تلویزیونی مسئله مهمی برای باشگاه‌های فوتبال در خصوص درآمد زایی است که در ایران قابلیت دسترسی ندارد.

اخیراً «داود رفعتی» رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال نیز گفته بود که تهیه سخت‌افزار سیستم VAR بر عهده باشگاه‌ها است و فدراسیون فقط آموزش به داوران را در این زمینه بر عهده دارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص اینکه سازمان لیگ باشگاه‌ها را ملزم به استانداردسازی ورزشگاه‌های خود در لیگ نوزدهم کرده است، گفت: دو ورزشگاه با کیفیت به نام نقش جهان و فولاد شهر در اصفهان داریم که استانداردهای لازم را دارند و قطعاً مشکلی برای اینکه مصوبه سازمان لیگ در آن اجرایی شود وجود ندارد.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فرآیند بلیط فروشی توسط باشگاه‌ها در لیگ نوزدهم باید ۱۰۰ درصد الکترونیکی و اینترنتی شود. این فرایند باید با احراز هویت کد ملی برای تماشاگران و هواداران فوتبال و جانمایی با درج شماره صندلی انجام شود.
همچنین مشکلات زیر ساختی در حوزه ایمنی و امنیتی ورزشگاه و خدمات عمومی بایدبر طرف شود. این شرایط شامل نصب صندلی و شماره گذاری، بلوک بندی ورزشگاه، ایمن سازی راهروها، ورود و خروج در شرایط عادی و اضطراری، نصب دوربین‌های مدار بسته، ایجاد اتاق نظارت و کنترل، سیستم اطفا حریق، پیش بینی تخلیه اضطراری، محوطه سازی پارکینگ‌ها، ایجاد یا تقویت امکانات رفاهی تا قبل از برگزاری مسابقه و گیت گذاری مبادی ورودی ورزشگاه‌ها است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره برنامه و اهدافی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال دنبال می‌کند اظهار داشت: ۲۵ بازیکن داریم و مذاکرات خود را با تک تک آنها انجام می‌دهیم و عجله‌ای هم برای جذب بازیکنان مدنظر نداریم. زیرا آنچه که می‌خواهیم هدف گذاری شده است.

آذری تاکید کرد: برای میزبانی از تیم الاتحاد عربستان کشور قطر را در نظر گرفته‌ایم و احتمالاً کاروان ذوب آهن برای دیدار برگشت به دوحه می‌رود. البته این میزبانی هنوز قطعی نشده زیرا باید هیأت مدیره باشگاه و خود کشور قطرموافقت کنند.

پس از حذف تیم‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم اصفهانی قرار است در دو دیدار رفت و برگشت روزهای ۱۴ و ۲۱ مرداد ماه به مصاف الاتحاد عربستان برود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد که درباره مصوبه هیأت رئیسه سازمان لیگ که پرسپولیس را قهرمان سوپر جام اعلام کرده است حرفی ندارد.

طبق مصوبه سازمان لیگ فوتبال در صورتیکه قهرمان لیگ برتر و جام حذفی یک تیم باشند سوپرجام برگزار نمی‌شود و تیم قهرمان هر دو جام، برنده سوپرجام معرفی می‌شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال سازمان لیگ ذوب آهن لیگ قهرمانان آسیا فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سیدمصطفی محتشمیان روز شنبه افزود: ساعت ۲۱:۰۶ شب گذشته ۱۴ اردیبهشت در پی تماس به سازمان آتش نشانی مبنی بر مفقود شدن نوجوانی در کوه‌های منطقه جوینان قمصر ۲ تیم از این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اظهار کرد:متاسفانه در عملیات جستجوی پنج ساعته تیم‌های امدادی، جسد بی جان نوجوان پیدا شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان بیان کرد:ساعت ۲:۳۰ بامداد امروز بود که تیم‌های امدادی آتش نشانی و جمعیت هلال احمر در حال گشت زنی در ارتفاعات پایین کوه منطقه جوینان قمصر، فرد را پیدا می‌کنند، شواهد نشان از این داشته که به علت سقوط از ارتفاع کوه فوت کرده است‌

محتشمیان گفت:با توجه به اینکه کوهنوردی شرایط و تجهیزات خاص خود را دارد، شهروندان هرگز بدون تجهیزات مناسب، همسفر ورزیده یا مربی و راهنما اقدام به صعود از ارتفاع نکنند و به نحوی برنامه ریزی کنند که ساعتی قبل از غروب خورشید به پای کوه رسیده باشند.

شهر قمصر با سه هزار و ۸۷۷ نفر جمعیت در فاصله ۳۰ کیلومتری کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند