Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازدید از شکنجه گاه ها برای افرادی که علاقه خاصی به ماجراجویی دارند بسیار جذاب است و می تواند افرادی که از شکنجه وحشت دارند بسیار آزار دهد.در ادامه به معرفی پنج مکان شکنجه قدیمی می پردازیم:

بیشتربخوانید: ترسناک ترین مکان های ایران کجا هستند؟ +تصاویر

سیاه چال دراکولا

سیاه چال دراکولا در ترکیه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدمت این سیاه چال به قرن پانزدهم بر می گردد که کنت دراکولای شکنجه گر زندانیان خود را در این محل مورد آزار و اذیت قرار می داد. کنت دراکولا لقب شاهزاده ولاد سوم بود. او زندانیان خود را با بدترین روش ها آزار می داد. سیاه چال دراکولا به این علت سیاه چال لقب گرفته که شامل مکانهایی تو در تو و بسیار ترسناک است. نام اصلی این قلعه نیز قلعته توکات است.

کلیسای سنت مارکو

کلیسای سنت مارکو یکی از مشهورترین کلیساهای ایتالیا است که در شهر ونیز ایتالیا قرار دارد. این کلیسای زبیا سالانه میلیونها گردشگر را به سمت خود جذب می کند اما شاید بسیاری از افراد اطلاع نداشته باشند که پشت آن ظاهر زیبای کلیسای سنت مارکو یک شکنجه گاه قرون وسطایی قرار دارد که در آن بسیاری از افراد را مورد آزار قرار می دادند. شکنجه گاه این کلیسا شامل چاقو های اره ای و صلیب های خاض شکنجه بود.

زندان قلعه واورویک

قلعه وارویک یک قلعه قرون وسطایی در انگلستان است که بر اساس یک سیستم سیاه چال های زیرزمینی ساخته شده است. اعتقاد بر این است که برخی از زندانیان سالها در این زندان حضور داشته اند. جالب است بدانید این روزها قلعه مکور به شکل نمایش زنده رخدادهای موجود در قلعه طی سالهای گذشته را نشان می دهد و کمک می کند گردشگران مطلع شوند در این قلعه چه اتفاقاتی رخ می داده است.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

مکان‌های تاریخی شکنجه در جهان که همزمان تماشایی و ترسناک است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانستنی ها جالبترین ها وحشتناک ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا - مدیترانه با انتشار گزارشی فاش کرد که ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل در جریان تجاوزات مداوم خود به نوار غزه از ۷ اکتبر گذتشه، تعدادی از مدارس این باریکه را به پایگاه‌های نظامی و مراکز بازداشت، بازجویی و شکنجه تبدیل کرده است.

در ادامه گزارش این مرکز آمده است: اسرائیل عمداً در حال نظامی کردن زیرساخت‌های غیرنظامی و تبدیل مدارس و مراکز آموزشی به پایگاه‌های نظامی به عنوان بخشی از حمله نظامی مداوم خود به نوار غزه برای هفتمین ماه است. ارتش اشغالگر اسرائیل نه تنها به طور برنامه‌ریزی شده و گسترده مدارس را با بمباران و تخریب گسترده هدف قرار می‌دهد و غیرنظامیانی را که به مدارس فرار کرده‌اند، قتل‌عام و اعدام می‌کند، بلکه تعدادی از مدارس را به پایگاه‌های نظامی و محل تمرکز نیروها و وسایل جنگی، مراکز بازداشت، بازجویی و شکنجه تبدیل کرده است که نقض آشکار قوانین بین المللی و قوانین جنگ به شمار می‌رود.

این گزارش می‌افزاید: این جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل نشان دهنده گسترش میراث استعماری مبتنی بر سلطه و از بین بردن مؤلفه‌های اصیل و اساسی مردم فلسطین به ویژه فرهنگی و آموزشی است. ارتش اشغالگر در جریان تهاجم خود به اکثر مناطق نوار غزه، مدارس را به پایگاه‌های نظامی و بازداشتگاه تبدیل کرد، از جمله مدرسه ابتدایی صلاح الدین در شهر غزه که مله فوریه گذشته به مرکز بازداشت و بازجویی صدها غیرنظامی تبدیل شد.

مرکز دیده‌بان اروپا- مدیترانه اعلام کرد: اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران کرده است و حتی مدارس سازمان ملل که به مراکز پناهگاه تبدیل شدند، مورد حملات شدید اسرائیل قرار گرفتند و این حملات در همه مناطق از جمله مناطقی که ارتش اشغالگر آن‌ها را «امن» اعلام کرده است، ادامه دارد. علاوه بر ده‌ها هزار شهید و مجروح در غزه، حداقل 625 هزار دانش‌آموز و دانشجو همچنان از حق تحصیل محروم هستند و شش دانشگاه در نوار غزه ویران شدند و یکی از آنها هفته‌ها پس از استفاده به عنوان پایگاه نظامی بمباران شد.

کد خبر 6094225

دیگر خبرها

  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن
  • معمای اتوبان
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • ببینید | اتفاقات عجیب و ترسناک جهان تا سال ۲۰۲۴
  • مورایس دوباره به تیم ترسناک رسید
  • شواهدی مبنی بر دفن افراد شکنجه‌شده در آودیوکا وجود دارد
  • حسام منظور به سراغ دراکولای برام استوکر می‌رود