Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا ضمن قدردانی از میزبانی مسابقات گفت: میزبانی در سطح مطلوبی بود و هیچ مشکلی برایمان پیش نیامد. ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، گلن هوگ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با تیم‌های لهستان و کانادا اظهار داشت: تیم لهستان بازی خوبی به نمایش گذاشت و این برد را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تیم لهستان تیمی استوار و پایدار است و از استعدادهای خوبی برخوردار است.

هوگ با اشاره به ناهماهنگی‌های موجود در تیم خود اشاره کرد و افزود: برخی از بازیکنان را در اختیار نداریم و از همین رو از جوانان استفاده کردیم تا تجربه بازی‌های بزرگ را داشته باشند.

لیگ ملت‌های والیبال| لهستان برنده بازی ناکامان هفته سوم رقابت‌هالیگ ملت‌های والیبال|کانادا با  شکست ارومیه را ترک کرد/ پیروزی لهستان در حضور داورزنیلیگ ملت‌های والیبال ـ ارومیه| تمرین پیش از بازی تیم‌های کانادا و لهستان به روایت تصویر

وی تاکید کرد: گروه پایه‌ای 18 نفره از بازیکنان را در حال حاضر در اختیار داریم و به تعدادی از بازیکنان با تجربه استراحت داده‌ایم و تمام توان خود را برای المپیک به‌کار خواهیم گرفت.

 سرمربی تیم والیبال کانادا ضمن قدردانی از میزبانی ارومیه‌ای‌ها تصریح کرد: میزبانی بسیار خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم.

انتهای پیام/ح

R41361/P/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد

علی فرجی گفت: پارسال بدمینتون قم روز‌های پرفشار و بافراز و نشیب فراوان داشت، اما موفق به کسب ۱۲ مدال از مسابقات کشوری و بین المللی شد که از جمله مدال تیمی خردسالان پسر در قهرمانی کشور را پس از ۱۰ سال کسب کردیم.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت:‌نیکا چراغی در مسابقات انفرادی زیر ۱۱ سال کشور در سال گذشته مدال کسب کرد که در تاریخ بدمینتون استان قم بی‌نظیر بود.

او افزود: این استان هم چنین در مسابقات لیگ برتر بدمینتون کشور تیم‌داری کرد و تیم زنان ما نایب قهرمان لیگ برتر شد و تیم پسران با میانگین سنی زیر ۱۴ سال و برای کسب تجربه در لیگ برتر مردان شرکت کرد.

فرجی گفت: سال گذشته چهار بازیکن دعوتی به تیم ملی را داشتیم و نرگس افشاری اولین بانوی بدمینتون باز استان قم بود که در تیم ملی حضور یافت.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم همچنین کسب مدال برنز تیمی مسابقات بین المللی "سریز یزد" را دیگر موفقیت هیات بدمینتون قم در سال گذشته عنوان کرد و افزود: داوران ما نیز در سطح کشوری و بین المللی درخشیدند و در مسابقات قهرمانی آسیا در چین، سید امید مقدس زاده قضاوت کرد.

 رئیس هیات بدمینتون استان قم گفت: پرهام فراهانی و محمد مهدی کنعانی از استان قم امسال به مسابقات انتخابی تیم ملی برای گزینش مسابقات آسیای میانه دعوت شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • رفقای قدیمی و صمیمی در تیم ملی به هم رسیدند
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • کار بازیکن پرسپولیس حیرت انگیز بود | با این سبک بازی اوسمار نمی تواند سرمربی باشد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: از شرایط بازیکنان راضی هستم؛ صعود به المپیک رویا نیست
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال: صعود به المپیک رویا نیست
  • سال گذشته ۶ میزبانی و ۱۴ اعزام برون استانی توسط هیات بدمینتون قم انجام شد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران