Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:49:45 GMT

خوزستان به ۵۰ درجه برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۳۹۹

خوزستان به ۵۰ درجه برمی‌گردد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی ادامه روند افزایش دما در سطح استان و وقوع دمای ۵۰ درجه خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آسمان استان خوزستان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات به ویژه در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود .

وی افزود: طی امروز و فردا وقوع دمای نزدیک به ۵۰ یا ۵۰ درجه سانتیگراد در خوزستان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آغاجاری با ۴۹ و ایذه با 21 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان بودند. تغییرات دمای اهواز در این مدت نیز بین 29 تا 48 درجه سانتیگراد در نوسان بود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون آفتابی است گفت: هوای استان تا اواسط هفته‌ی پیش روی پایدار و آسمان صاف و آفتابی است.  مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: رگبار بهاری باران و مه صبحگاهی در جلگه نیز دوراز انتظار نیست. وی با اشاره به شرایط دریا اضافه کرد: دریا در این مدت برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است. محمد دادرس به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای رشت در حال حاضر ۲۴ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۳۱ درصد است. مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۲ درجه سلسیوس و صومعه سرا با دمای ۲۹ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • پیش بینی وقوع تندر و آذرخش در تهران
  • اوج گیری گرما در اروند