Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:14:48 GMT

مدیرعامل پرسپولیس: به گزینه‌ای جز برانکو فکر نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۵۴۲

مدیرعامل پرسپولیس: به گزینه‌ای جز برانکو فکر نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب بعدازظهر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس و ارسال نامه فسخ قراردادش گفت: قبلاً هم گفته بودم. برانکو نامه ای داده بود که تا روز سه شنبه مبلغ قراردادش را بدهیم. در دو نامه اعلام کردیم به باشگاه بیاید تا پول را بگیرد. هنوز روی این موضوع تاکید داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فقط به برانکو فکر می کنیم. به گزینه دیگری نه فکر می کنیم و نه فکر خواهیم کرد.

وی افزود: ایشان باید بیاید وجه خودش و دستیارانش را بگیرد. همین الان این پول قابل پرداخت است ولی محض احتیاط گفتیم دوشنبه صبح.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه نامه فسخ برانکو به باشگاه رسیده است، گفت: این نامه رسید و ما هم جواب دادیم که با شما قرارداد داریم. از زحمات برانکو تشکر کردیم و گفتیم باشگاه بر اساس این قراردادی که رسماً با شما داریم خواستار ادامه همکاری هستیم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

عرب درباره مبلغ بدهی باشگاه به پرسپولیس گفت: حرفه ی نیست عدد را بگویم ولی کل بدهی که در نامه آمده و پیش پرداختی فصل آینده فراهم شده است.

مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است جواب برانکو مثبت باشد، تاکید کرد: ما با هم قرارداد داریم و این قرارداد پابرجاست است. برانکو گفته بود تا ۱۸ ژوئن فرصت داریم ولی ما دو روز زودتر این مبلغ را فراهم کردیم.

عرب درباره پیشنهاد الاهلی عربستان به برانکو تاکید کرد: من چنین چیزی نشنیدم. این چیزها رسمی نیست و ما به مسائل غیر رسمی توجه نمی کنیم. بحث رسمی نامه برانکو است که تا ۱۸ ژوئن به ما فرصت داده بود.

وی در خصوص اینکه بندی در قرارداد برانکو و دستیارانش بود که در صورت عدم دریافت مطالبات ظرف دو ماه قراردادشان فسخ می شود، گفت: آن برای زمانی بود که نامه آخر وکیل برانکو به باشگاه نرسیده بود. در این نامه ذکر شده بود که باشگاه تا ۱۸ ژوئن فرصت دارد.

کد خبر 4642506

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج عرب تیم فوتبال پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فقط 5 بازی تا آخر فصل باقی مانده و پرسپولیس در جام حذفی هم حضور ندارد بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا به کندی پیش می‌رود. البته علت این کند شدن از دست رفتن جام حذفی و شرایط رقابت برای قهرمانی لیگ برتر نیست و شلوغی برنامه‌های باشگاه پرسپولیس و بازی‌های متوالی باعث شده تا خبری از جلسه جدید نباشد. 

البته احتمال این وجود دارد که بعد از بازی نساجی مذاکراتی بین درویش و اوسمار انجام شود.

ظاهرا باشگاه پرسپولیس در هر صورت خواستار تمدید قرارداد با این مربی برزیلی است و حتی اگر پرسپولیس قهرمان لیگ نشود هم با این مربی تمدید خواهند کرد.

مدیران باشگاه پرسپولیس بر این باورند که در شرایط فعلی و حتی در تابستان گزینه داخلی مناسبی برای هدایت تیم خود پیدا نمی‌کنند و سراغ هر گزینه خارجی دیگری هم بروند باید مبلغ بالایی هزینه کنند.

درباره مبلغ قرارداد اوسمار هم مسئله‌ای  از سوی او مطرح نشده. در واقع در جلسه اول هیچ صحبتی درباره مبلغ قرارداد فصل جدیدی اوسمار به میان نیامده در حالی که گفته می‌شد این مربی مبلغ قابل توجهی از پرسپولیس می‌خواهد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • از افشین پیروانی بپرسید اوسمار بماند یا نه | او برای نیم‌فصل بهترین گزینه بود
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • مدیرعامل فصل آتی پرسپوليس مشخص شد
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس