Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-26@13:40:32 GMT

مربی گلرهای استقلال انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۲۹۱۲

مربی گلرهای استقلال انتخاب شد

بازیکن سابق استقلال و مربی فصل گذشته تیم فوتبال سایپا به عنوان مربی فصل اینده گلرهای تیم فوتبال استقلال انتخاب شد.

به گزارش جنوب نیوز، بعد از انتخاب آندره‌آ استراماچونی به عنوان سرمربی جدید استقلال مسئولان این باشگاه برای تکمیل کادر فنی این تیم با گزینه‌های مختلف وارد مذاکره شدند و در اولین اقدام مربی دروازه‌بان های این تیم را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد غلامپور مربی فصل گذشته گلرهای سایپا در فصل آینده با مسئولان استقلال به توافق رسید و قرار است در لیگ نوزدهم وظیفه تمرین دادن دروازه‌بان های این تیم را بر عهده داشته باشد.

فصل گذشته اشکان نامداری به عنوان مربی گلرهای استقلال فعالیت می‌کرد که وی در فصل آتی در تیم سایپا حضور خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو برای گفتگو در مورد دوران حضورش در رم نشریه تلگراف را انتخاب کرده است. این مربی پرتغالی در زمستان گذشته از سمتش برکنار شد تا دانیله ده‌‌روسی به عنوان جانشین او انتخاب شود.

رم با حضور مورینیو در اولین سال حضورش به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رسید و در دومین سال به فینال لیگ اروپا صعود کرد اما در دستیابی به جام ناکام ماند.

در واقع، در میان شایعات مختلف مطرح شده، او بر احتمالی که پس از شکست در فینال لیگ اروپا مقابل سویا به وجود آمده بود، تمرکز کرد و تایید کرد که همه خواستار جدایی این مربی از رم بودند.

مورینیو درمورد وضعیتش برای ادامه همکاری با رم پس از باخت در فینال لیگ اروپا گفت:"دوستانم، خانواده‌ام، حتی ایجنتم به من گفتند که بعد از فینال لیگ اروپا رم را ترک کنم. اما فشار باشگاه را از نقطه نظر احساسی حس کردم و ادامه دادم. من نیمکت تیم ملی پرتغال و همچنین پیشنهاد بسیار راحت عربستان را برای ماندن در رم، رد کردم."

او با اشاره به تصمیمش برای آینده گفت:"من هنوز یک دوران طولانی در پیش دارم. من 61 ساله هستم، اینطور نیست که در 65 سالگی کارم را تمام کنم... مسئله من باشگاه نیست. تنها چیزی که می‌خواهم این است که اهداف به موقع توسط همه طرف‌ها مشخص شود. مثلا نمی‌توانم به باشگاهی بروم که فقط به خاطر سابقه‌ام، هدفش کسب عنوان باشد. تنها چیزی که می‌خواهم این است که صادق باشند."

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!
  • مورینیو: به خاطر رم پیشنهاد پرتغال و عربستان را رد کردم
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • جوکوویچ: امیدوارم یک بار دیگر با نادال بازی کنم