Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید زمینه مشارکت و رقابت همه علایق و سلایقی که ارزش‌های انقلاب و سیاست‌های نظام را قبول دارند و جزو خانواده انقلاب هستند در انتخابات فراهم شود.

جمال عرف - معاون سیاسی وزیر کشور - عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه استانداران جدید و سابق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتخابات یکی از مهمترین ابعاد سیاست داخلی کشور است، تاکید کرد: تلاش وزارت کشور بر برگزاری انتخابات با نشاط است زیرا بخشی از مشارکت تابع شور و نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازمه ایجاد شور و نشاط و افزایش مشارکت، فراهم کردن زمینه حضور همه سلایق و علایق سیاسی در انتخابات است.

عرف تصریح کرد: سیاست اصولی وزارت کشور، بی طرفی در انتخابات پیش رو است. استانداران، فرمانداران و بخشداران به هیچ وجه حق جانبداری از هیچ شخصی را ندارند. باید امانتدار مسئولیتی که انقلاب و مردم در اختیار آنها گذاشته، باشند.

وی اضافه کرد: مبنای کار در انتخابات رعایت قانون و مقررات است. در مجامع بشری قانون بد را بهتر از بی قانونی می‌دانند و در کشور ما که قانون مترقی انتخابات داریم باید به آن پایبند باشیم.

عرف تاکید کرد: برای برگزاری انتخابات سالم و بدون شائبه باید تلاش کنیم تا انتخابات اسفند ماه بدون غش و خدشه برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به روند تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این جابه جایی بنا به اصرار آقای احمدی انجام شد و وزارت کشور تمایلی به این تغییر نداشت اما فرایند انتخاب آقای کلانتری بدون کش و قوس و مخالفت نمایندگان انجام شد.

علی محمد احمدی از شهریورماه ۹۶ فعالیت خود را به عنوان دومین استاندار دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد آغاز کرد و ۱۶ خرداد ماه ۹۷ استعفا کرد و به رغم عدم تمایل وزارت کشور، با استعفای وی موافقت شد.

حسین کلانتری مدیرکل امنیتی وزارت کشور که عملکرد وی در حوادث دی ماه سال ۹۶ مورد تحسین وزیر کشور قرار گرفت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاس شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد