Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.به گزارش بلاغ، آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال 1398 صبح روز جمعه مورخ ۳۱ خردادماه در 9 شهرستان کشور (9 مرکز استان) برگزار می‌شود، فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته می‌شود بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۲۸ خردادماه بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس نشانی تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره این آزمون گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد. 

وی افزود: به دلیل اینکه قرار است مدرک تخصصی به شرکت کنندگان در این آزمون اعطا شود، آزمون در سطح بالا برگزار شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: امسال استقبال بسیار خوبی در این آزمون داشتیم به طوریکه حدود ۱۲ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش داشت. همچنین یک سوم شرکت کنندگان آقا و دوسوم شرکت کنندگان خانم هستند. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در این آزمون بیش از ۵۰۰ شرکت کننده بالای ۵۰ سال داریم همچنین حدود ۵۰ نفر نیز از افراد شرکت کننده، زیر ۱۱ سال سن دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کردستان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش