Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@17:53:07 GMT

هیچ بازیکنی اجازه جدایی از پرسپولیس را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۳۷۶۵

به گزارش ایرنا، با توجه به آغاز شدن فصل نقل و انتقالات تابستانی و همچنین درخشش بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته، صحبت از انتقال خیلی از بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی ترابی به قطر، علیرضا بیرانوند و علی علیپور به تیم های اروپایی مطرح شد.

مهدی محمد نبی نایب رییس هیات مدیره پرسپولیس حتی صبح امروز خبر از رسیدن پیشنهاد از بلژیک و اسپانیا برای علی علیپور مهاجم پرسپولیس را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این هم شجاع خلیل زاده با پیشنهادهایی از تیم های قطری روبه رو شده بود که روز گذشته قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد تا همچنان در پرسپولیس ماندگار شود.

باشگاه پرسپولیس با این حال قصد ندارد هیچیک از بازیکنان کنونی خود را از دست بدهد.

علی علیپور، مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند از جمله بازیکنانی بودند که پیشنهاداتی برای بازی در خارج از کشور داشتند اما پرسپولیس با جدایی این بازیکنان مخالفت کرد تا این بازیکنان همچنان در جمع سرخپوشان بمانند.

در حالی که هیچیک از بازیکنان داخلی سرخژوشان اجازه جدایی از این تیم را نخواهند داشت اما ماندن بازیکنان خارجی این تیم از جمله ماریو بودیمیر و ایگور رادوشوویچ منوط به پرداخت قراردادهای آنهاست و باید دید که در مورد بازیکنان خارجی چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • «نون خ» چه خط‌قرمزهایی را رعایت کرد؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد