Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مصدومیت دیوید تیلور، پت داونی ملی پوش آمریکایی ها در وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال 2019 خواهد بود.

اختصاصی طرفداری- مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا به پایان رسید و ترکیب این تیم برای حضور در رقابت های جهانی 2019 قزاقستان مشخص شد.

به گزارش سایت فدراسیون کشتی آمریکا، اسامی نفرات برتر رقابت های انتخابی به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، داتون فیکس با غلبه بر توماس گیلمن، نایب قهرمان جهان در سال 2017 جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 61 کیلوگرم، تیلور گراف توانست از سد جو کولون، نفر سوم مسابقات جهانی در سال گذشته ملی پوش کشورش در قزاقستان شود.

در وزن 65 کیلوگرم، زین راترفورد با برتری بر تمامی رقبایش توانست از دوبنده تیم ملی خود دفاع کند و همچون سال گذشته ملی پوش کشورش در مسابقات جهانی باشد.

در وزن 70 کیلوگرم، جیمز گرین، دارنده مدال‌ های نقره و برنز جهان مقابل رایان دایکین به برتری رسید و بار دیگر او در مسابقات جهانی خواهیم دید.

در وزن 74 کیلوگرم، جردن باروز، کشتی گیر نامدار آمریکایی ها با غلبه بر رقیب سرسخت خود، ایسایا مارتینز جواز حضور در رقابت های جهانی قزاقستان را به دست آورد.

در وزن 79 کیلوگرم، به دلیل مصدومیت کایل داک، قهرمان جهان در سال گذشته، مسابقه انتخابی بین او و الکس درینگر به تعویق افتاد.

در وزن 86 کیلوگرم، با مصدومیت دیوید تیلور، قهرمان جهان در سال گذشته، پت داونی نماینده آمریکایی ها در این وزن در رقابت های جهانی خواهد بود.

در وزن 92 کیلوگرم، جی دن کاکس، دارنده مدال برنز المپیک ریو و قهرمان جهان در سال گذشته برای دفاع از دوبنده تیم ملی خود کار مشکلی پیش رو نداشت و او را امسال نیز در رقابت های جهانی خواهیم دید.

در وزن 97 کیلوگرم، کایل اسنایدر، قهرمان المپیک ریو و نایب قهرمان جهان در سال گذشته با برتری مقابل کوین گادسون بار دیگر در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت.

در وزن 125 کیلوگرم، نیک گیازدوفسکی مقابل تمامی سنگین وزن های داخلی به برتری رسید و در مسابقات جهانی حضور خواهد داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟

پیش از این قرار بود حسن یزدانی از اردوی جاری به جمع ملی‌پوشان اضافه شود که به دلیل پیگیری امور درمانی‌اش، همچنان تمرین خود را در خانه دنبال می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی بعد از بازگشت از بازی‌های آسیایی هانگژو کتفش را جراحی کرد و سال 2023 را با نقره مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و همچنین طلای بازی‌های آسیایی به پایان رساند.

با وجودی که تا امروز همه مدعیان دوبنده تیم ملی در چرخه حضور داشته و در مسابقات مختلف شرکت کرده‌اند، قهرمان المپیک 2016 ریو به دلیل شرایط ویژه‌اش هنوز وارد چرخه نشده و به او این فرصت داده شده است که با حضور در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان که 17 تا 20 خرداد در بوداپست برگزار می‌شود، بتواند در صورت آمادگی بدنی و شرایط مناسب کتفش؛ حضور در سومین المپیک متوالی را تثبیت کند.

او پیش از این قرار بود از اردوی جاری تیم ملی کشتی آزاد، بعد از ماه‌ها دوری از جمع اردونشینان، به اردو ملحق شده و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی دنبال کند، اما طبق هماهنگی با فدراسیون، ترجیح داد این اردو را هم نیاید و کارهای درمانی و تمرینی‌اش را در شهر و سالن خودش پیگیری کند.

بعد از آن جلسه دو ساعته‌ای که بین حسن یزدانی و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی در محل فدراسیون برگزار شد، چرخه وزن 86 کیلوگرم رسانه‌ای شد. بر این اساس حسن یزدانی قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان کشتی بگیرد و حالا این سؤال مطرح است که آیا با توجه به موضوع مهم انتخاب ملی‌پوش 86 کیلوگرم بعد از مسابقات بوداپست، یزدانی در اردوی بعدی حاضر خواهد شد یا خیر؟

فدراسیون کشتی برای حسن یزدانی به‌عنوان قهرمان 9 مداله کشتی ایران احترام زیادی قائل است، به همین دلیل این احتمال وجود دارد که اگر حسن یزدانی ترجیح بدهد تمریناتش را همچنان تا پیش از اعزام به مجارستان، در جویبار دنبال کند، با درخواست او موافقت شده و او از اردوی بعدی هم به خانه کشتی نیاید.

چیزی که اکنون اهمیت دارد، وضعیت جسمانی حسن یزدانی است و اینکه بتواند قابلیت‌های فنی خود را بعد از عمل جراحی کتف نیز در مسابقات به نمایش بگذارد.

نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران اعزامی به المپیک پاریس، بعد از بررسی وضعیت حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان انتخاب خواهد شد.

حسن یزدانی در دو المپیک ریو و توکیو حضور داشته است و دو نشان طلا و نقره از المپیک و هفت مدال جهانی در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • این عکس‌های حسن یزدانی جهانی شد |‌ تصاویر
  • عکس| حرکت معروف و جذاب حسن یزدانی سوژه اتحادیه جهانی کشتی شد
  • (عکس) این تصاویر از حسن یزدانی جهانی شد