Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@13:43:04 GMT

نتانیاهو: ایران پشت حملات به نفتکش‌ها است

تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۴۴۳۲

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همانند مقامات آمریکایی مدعی شد که ایران پشت حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان بوده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به اتهام زنی علیه ایران درباره حادثه اخیر در دریای عمان پرداخت.

وی که در مراسم افتتاحیه شهرک دونالد ترامپ در جولان اشغالی صحبت می‌کرد، مدعی شد: ایران پشت حملات به نفتکش‌ها در دریای عمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری صبح پنجشنبه (23 خرداد) از وقوع دو انفجار مهیب در دریای عمان خبر دادند. مدتی بعد روشن شد که دو نفتکش دچار حریق شده‌اند. نفتکش «فرانت آلتر» (Front Altair) با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر «اتانول»‌ بارگیری کرده و «کوکوکا کوریجس» (Kokuka Courageous) با پرچم پاناما از «الجبیل» عربستان به مقصد سنگاپور، محموله «متانول» بارگیری کرده بود.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا نیز امروز در مصاحبه با سی‌بی‌اس مدعی شد: «سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا معتقدند که ایران مقصر حمله به نفتکش‌ها در خلیج عمان بوده و اگر سازمان‌های اطلاعاتی درباره این موضوع متقاعد نشده بودند من این را مطرح نمی‌کردم.»

این اتهامات در حالی علیه ایران مطرح می‌شود که کارشناسان متعددی اعلام کرده‌اند با وجود اتهامات واشنگتن علیه ایران، هیچ دلیلی درباره نقش تهران برای حمله به تانکرهای نفتی در دریای عمان وجود ندارد.

«هایکو ماس»‌ وزیر خارجه آلمان نیز روز جمعه در واکنش به حادثه صبح پنجشنبه برای دو نفتکش در دریای عمان گفت: ویدئویی که توسط آمریکا ارائه شده برای اثبات این موضوع که ایران پشت حمله به تانکرهای نفتی در دریای عمان بوده کافی نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به نفتکش ها حادثه دریای عمان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی علی پروین مهدی طارمی طرح ترافیک ۹۸ شورایاری ها سعید معروف برانکو ایوانکوویچ محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه کنده شدن پوشش موتور هواپیمای مسافربری (فیلم) تصادف شدید یک پورشه در آمریکا (فیلم) انفجار و آتش سوزی در یک پمپ بنزین (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • واکنش کاردار ایران در لندن به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم)
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی
  • جزئیاتی از دیدار بلینکن و نتانیاهو درباره رفح