Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید شاندیزی مقدم در نشست خبری پس از بازی با افغانستان با اشاره به اهداف تیم فوتسال کشورمان در بازی های فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا افزود: پیش بینی می کردیم این بازی را با نتیجه خوب ببریم و قبلاً هم گفته بودم که مهمترین بازی ما، مقابل افغانستان خواهد بود.

وی در جواب این سوال که چرا در بعضی دقایق بازیکنان تیم ایران از هواداران انتظار حمایت بیشتر داشتند؟ بیان کرد: جواب به احساسات هواداران خیلی طبیعی بوده و شاگردانم در این سن که هستند عکس العمل های قابل قبولی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاندیزی ادامه داد: استراتژی تیم تحت فشار قرار دادن تیم مقابل بود و نه پرس کردن تیم افغانستان برای همین در مواقعی توپ را در اختیار تیم مقابل می گذاشتیم تا حریف را در شرایطی که انتظار داشتیم قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در بیشتر مواقع سه چپ پا در تیم بازی می کردند؟ گفت: این برنامه ریزی شده بود و در بعضی مواقع هم چند تا راست پا تو میدان بازی کردند.

وی با بیان اینکه با تکیه به توان شاگردانم می توانیم قهرمان آسیا باشیم، گفت: تا در این مسابقات پنج تا فینال داشتیم که دو فینال را پشت سر گذاشتیم و به امید خدا در این راه موفق خواهیم شد.

شاندیزی در مورد بازی با لبنان گفت: با توجه به اینکه ما بازی به بازی پیش می رویم مسلماً در فرصت زمانی که استراحت داریم با برنامه ریزی دقیق این بازی را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

سرمربی تیم فوتسال افغانستان نیز در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل ایران، ضمن تبریک به تیم کشورمان گفت: باید بگویم که ما می خواستیم به عنوان تیم اول از این مرحله صعود کنیم اما متاسفانه نتوانستیم پیروز میدان باشیم و در بازی بعدی باید مقابل تیم تایلند به میدان برویم.

عبدالرزاق ممرک با بیان اینکه می توانیم با برگزاری مسابقه در برابر تیم هایی که کلاس بالا دارند تجربه و سرعت بازیکنان تیم را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: شاگردانم می توانند در این نوع بازی‌ها تجربه کافی کسب کرده و بهترین تصمیم را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

سرمربی تیم فوتسال افغانستان با بیان اینکه امروز می‌دانستیم که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و با برنامه وارد میدان شده بودیم و بیشتر مقی خواستیم با کسب تساوی و به عنوان تیم اول از گروه خودمان به مرحله بالاتر صعود کنیم، افزود: در برابر تیم ایران خوب بازی کردیم و انتظار صعود به مراحل بالا را در خودمان می‌بینیم.

تیم فوتسال ایران امروزبا برتری ۳ بر ۲ مقابل افغانستان، در بازی بعدی به عنوان تیم اول گروه خود مقابل تیم لبنان به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایرنا، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا با حضور تیم‌های جمهوری اسلامی ایران، افغانستان، هنگ کنگ، تایلند، لبنان، جمهوری قرقیزستان، ژاپن، ویتنام، تاجیکستان، عراق، اندونزی و چین تایپه از ۲۴ خرداد تا اول تیر در ۴ گروه ۳ تیمی در سالن شهید پور شریفی تبریز برگزار می‌شود.

۹۸۵۳/‏۳۰۷۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود

سرمربی میلان در خصوص تعویض لیائو می‌گوید او به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حاضر نبود

طرفداری | استفانو پیولی، سرمربی میلان، از هواداران این تیم بابت اعتراضشان عذرخواهی نکرد، اما اذعان داشت که روسونری‌ باید مقابل جنوا پیروز می‌شد.

دو تیم میلان و جنوا در یک بازی جذاب و تماشایی و پرگل به تساوی 3-3 رسیدند تا روسونری و هواداران این تیم، یک ناکامی دیگر را هم تجربه کنند. پس از پایان بازی هواداران دوآتشه میلان به سرمربی تیم خود اعتراض کردند اما پیولی حاضر نشد از آنها عذرخواهی کند. پیولی در مصاحبه با DAZN  از تساوی تیمش برابر جنوا گفت.

میلان 3-3 جنوا؛ گامی لغزان به‌سوی نایب‌قهرمانی بازی مقابل جنوا

شروع ضعیفی داشتیم و در 20 دقیقه ابتدایی تمرکز و انسجام لازم را نداشتیم و گل زودهنگامی دریافت کردیم. سپس، فرصت‌های زیادی خلق کردیم، اما اشتباهات زیادی هم داشتیم. مشکل از تعهد و تلاش ما نیست. با کیفیت به بازی برگشتیم و گلی دریافت کردیم که می‌توانستیم از آن جلوگیری کنیم. این واقعیت ماجراست.

امروز مجبور بودیم مقابل تیمی که با تعداد زیادی بازیکن دفاع می‌کرد، عملکردی متفاوت داشته باشیم. اگر می‌خواهید هجومی و خطرناک باشید، باید ریسک‌هایی را متحمل شوید.

اعتراض هواداران میلان

در مورد اعتراض هواداران میلان، باید بگویم که عملکرد تیم قابل قبول بود، اما نتوانستیم به پیروزی حیاتی دست پیدا کنیم. در چهار بازی اخیرمان به پیروزی نرسیده‌ایم. هواداران به این شکل اعتراض خود را نشان دادند و ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم.

باید تمرکز خودمان را حفظ کنیم و تا پایان فصل به بهترین شکل ممکن کار کنیم. هواداران ما همیشه حامی ما بوده‌اند. اگر آنها به این شکل اعتراض می‌کنند، دلیلی دارد و ما باید به تلاش خود ادامه دهیم و سعی کنیم بیشتر کار کنیم، چون کیفیت لازم برای پایان خوب فصل را داریم.

متاسفم که نتوانستیم به پیروزی برسیم، چون این پیروزی برای جایگاه ما در جدول خیلی مهم بود. بازی با یوونتوس متفاوت بود؛ دو تیم با رویکردی متفاوت به میدان رفتند.

آینده شغلی پیولی

می‌دانم که حذف از لیگ اروپا در ارزیابی فصل و آینده من در باشگاه تاثیرگذار خواهد بود. به نظرم مقابل رم می‌توانستیم عملکرد بهتری از خودمان نشان می‌دادیم.

رافائل لیائو

رافائل لیائو پس از تعویض از سوی هواداران میلان هو شد. پیولی در خصوص وینگر پرتغالی تیمش می‌گوید:

رافا به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف حضور نداشت. من به وینگری نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه جریمه نفوذ کند و اوکافور این کار را به نحو بهتری انجام داد. این اتفاقات در فوتبال طبیعی است؛ همه بازی‌ها و عملکردها یکسان نیستند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پالما قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • روبان‌های سفید را به جام ببند؛ ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل کادیز
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم