Web Analytics Made Easy - Statcounter



یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در توئیتی تایید کرد که برانکو روز عید فطر با الاهلی به توافق رسید و قرار بوده تا روز فسخ قراردادبا پرسپولیس این خبر فاش نشود.

به گزارش فارس، ولید سعید، از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان دقایقی پیش اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

این عضو باشگاه الاهلی عنوان کرد: برانکو روز بعد از عید فطر با باشگاه الاهلی به توافق رسیده بود و از امیر بن منصور، رئیس باشگاه خواسته بود تا روز فسخ قراردادش با پرسپولیس، این خبر به صورت رسمی اعلام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تصویری که به ادعای رسانه الریاضیه عربستان حضور برانکو ایوانکوویچ در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش است؛ این رسانه ادعا کرده برانکو با قراردادی ۲ ساله هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

رسانه‌های عربستان: برانکو دو ساله به الاهلی پیوست/امضای قرارداد تا ساعاتی دیگر

رسانه‌های عربستانی ریاضیه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.

به گزارش فارس، رسانه‌های ریاضیه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

بنا بر اعلا ارم نیوز و به نقل از مقامات نزدیک به باشگاه الاهلی عربستان، برانکو دو ساله با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است. بر این اساس وی در کمپ اتریش هم حاضر شده تا بازدیدی از محل اردوی پیش فصل الاهلی عربستان نیز داشته باشد که تصویری از آن هم منتشر شده است.

بنا بر اعلام این سایت تا ساعاتی دیگر قرارداد برانکو رسما امضا می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه در راه لیگ عربستان؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه پیش بینی کرد که امباپه به جای رئال مادرید راهی لیگ عربستان شود.

بیشتر بخوانید: بازیکن ۱۵ ساله بارسلونا تاریخ‌سازی کرد

قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد.

امباپه موافقت خود را با تمدید قرارداد با پاریسی ها اعلام نکرده است و به نظر می رسد که او خود را آماده پیوستن به رئال مادرید می کند اما مارسل دسایی مدافع سابق تیم ملی فوتبال فرانسه نظر دیگری درباره آینده ام باپه دارد.

به نوشته بی ان اسپورت، دسایی گفت: ام باپه تابستان بازیکن آزاد خواهد شد. من نظر متفاوتی درباره آینده او دارم. به نظرم با حضور وینیسیوس و بلینگام رئال مادرید مقصد خوبی برای ام باپه نیست. به نظرم ام باپه آن بازیکنی که رئال می خواهد نخواهد شد.

او ادامه داد: احساس من این است که ام باپه راهی لیگ عربستان می شود. فوتبال به یک صنعت تبدیل شده است و شاید او برای یک فصل هم که شده راهی این لیگ شود. انتقال ام باپه به لیگ عربستان تنها به خاطر پول نخواهد بود. لیگ عربستان بسیار تغییر کرده و کاملا رقابتی شده است. هواداران ورزشگاه ها را پر می کنند و شبکه های بزرگ جهانی امتیاز پخش بازی های این لیگ را می خرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229874 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • امباپه در راه لیگ عربستان؟
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای هزار قرارداد نفتی با بیش از ۶۷۰ شرکت دانش‌بنیان
  • امضای یک میلیارد دلار قرارداد با ۶۷۰ دانش‌بنیان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم
  • امضای یک هزار قرارداد با شرکت های دانش بنیان
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تئاتر سرمربی پرتغالی: همه به من توجه کنید! (عکس)‏
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد