Web Analytics Made Easy - Statcounter



یکی از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان در توئیتی تایید کرد که برانکو روز عید فطر با الاهلی به توافق رسید و قرار بوده تا روز فسخ قراردادبا پرسپولیس این خبر فاش نشود.

به گزارش فارس، ولید سعید، از مسئولان باشگاه الاهلی عربستان دقایقی پیش اعلام کرد، برانکو ایوانکوویچ فصل آینده سرمربی این تیم خواهد بود.

این عضو باشگاه الاهلی عنوان کرد: برانکو روز بعد از عید فطر با باشگاه الاهلی به توافق رسیده بود و از امیر بن منصور، رئیس باشگاه خواسته بود تا روز فسخ قراردادش با پرسپولیس، این خبر به صورت رسمی اعلام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تصویری که به ادعای رسانه الریاضیه عربستان حضور برانکو ایوانکوویچ در کمپ تمرینی الاهلی عربستان در اتریش است؛ این رسانه ادعا کرده برانکو با قراردادی ۲ ساله هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت.

رسانه‌های عربستان: برانکو دو ساله به الاهلی پیوست/امضای قرارداد تا ساعاتی دیگر

رسانه‌های عربستانی ریاضیه و ارم اسپورت اعلام کردند که برانکو ایوانکوویچ با قراردادی دو ساله به الاهلی عربستان پیوسته است.

به گزارش فارس، رسانه‌های ریاضیه و ارم اسپورت امضای قرارداد 2 ساله برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان را تایید کردند.

این اخبار در شرایطی است که برانکو ایوانکوویچ هنوز با باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد نداشته است و یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

بنا بر اعلا ارم نیوز و به نقل از مقامات نزدیک به باشگاه الاهلی عربستان، برانکو دو ساله با این باشگاه عربستانی به توافق رسیده است. بر این اساس وی در کمپ اتریش هم حاضر شده تا بازدیدی از محل اردوی پیش فصل الاهلی عربستان نیز داشته باشد که تصویری از آن هم منتشر شده است.

بنا بر اعلام این سایت تا ساعاتی دیگر قرارداد برانکو رسما امضا می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین حداقل حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنها | نمایندگان کارگران بدون توافق، جلسه را ترک کردند

آفتاب‌‌نیوز :

در  جلسه امشب شورای عالی کار که با موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۳ تا ساعتی پس از بامداد، ظاهراً دو ضلع نمایندگان دولت و کارفرمایان بر روی افزایش حقوق به نتیجه رسیده‌اند و قرار است بدون امضای نمایندگان کارگری عدد تعیین شده را اعلام کنند.

ظاهراً افزایش حداقل دستمزد کارگران برای سال آینده ۳۵٪ تعیین شده است و این عدد مورد تایید اعضای کارگری شورای عالی کار نیست.

گویا دولت به افزایش بیش از ۳۵ درصدی حداقل مزد رضایت نداده است.

اخبار حاکی از این است که گروه کارگری در جریان مذاکرات به دلیل عدم توافق با طرفین دولت و کارفرمایی جلسه شورای عالی کار را ترک کرده است.

نمایندگان کارگران بدون توافق جلسه شورای عالی کار را ترک کردند

عضو کارگری شورای عالی کار از ترک جلسه این شورا توسط نمایندگان کارگری بدون توافق درخصوص نرخ افزایش حداقل مزد سال ۱۴۰۳ خبر داد.

احمدرضا معینی (عضو شورای عالی کار) با بیان این مطلب که نمایندگان کارگران همگی جلسه شورای عالی کار را بدون امضای میزان افزایش پیشنهادی مزد دولت ترک کردند، گفت: در زمینه تعیین مزد پیشنهادات طرف کارفرمایی و دولت توسط گروه کارگری پذیرفته نشد. 

وی با بیان اینکه گروه کارگری شورای عالی کار با توجه به عدم توجه دو ضلع دیگر شورای عالی کار جلسه را ترک کردند، گفت: در آخرین لحظات دولت و کارفرمایان بحث افزایش حداقل مزد ۳۵ درصدی را مطرح کردند که مورد تایید ما نبوده و از امضای این پیشنهاد اجتناب کردیم.

وزیر کار: حداقل حقوق کارگران حدود ۳۵ درصد افزایش یافت

صولت مرتضوی، وزیر کار گفت: به فیش حقوقی کارگران متأهل حق عائله‌مندی نیز اضافه خواهد شد. میزان افزایش دستمزد سایر سطوح هم ۲۲ درصد به اضافۀ رقم ثابت تعیین شد

وزیر کار اظهار داشت.: حداقل حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳، ۱۱ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان خواهد بود. 

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفتگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • سفر بلینکن به عربستان و مصر برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس غزه
  • تعیین حداقل حقوق کارگران بدون امضای نمایندگان آنها | نمایندگان کارگران بدون توافق، جلسه را ترک کردند
  • قرارداد ۱۵ ساله ادنوک برای فروش گاز به آلمان
  • امضای ۶ قرارداد نفتی با حضور مخبر
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • دورنمای مناقشه میدان گازی آرش/ غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • ارتباط پایدار با کشور‌های منطقه را پیوند‌های اقتصادی تضمین می‌کند
  • ارتباط پایدار با کشورهای منطقه را پیوندهای اقتصادی تضمین می‌کند
  • توافق یوونتوس با دنیله روگانی بر سر تمدید دو ساله قرارداد