Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به سوابق غلامپور در تیم‌های مقابل استقلال، حضور او در کادرفنی خوشایند هواداران نیست.

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص احتمال حضور بهزاد غلامپور در کادرفنی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: غلامپور همان آدمی بود که وقتی در تیم‌های مقابل استقلال مربیگری می‌کرد و استقلال گل می‌خورد، روی سروکله مربی تیمش می‌پرید و حالا حضور او در کادرفنی استقلال خوشایند هواداران نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرحوم منصور پورحیدری هم مقابل استقلال روی نیمکت می‌نشست، اما همیشه با متانت و بزرگی رفتار می‌کرد و زمان گل خوردن تیم استقلال شخصیت خودش را نشان میداد و یک چشمش خنده بود و یک چشمش اشک. بهتر است برخی آقایان شخصیت و رفتار حرفه‌ای را از مرحوم پورحیدری یاد بگیرند.

مربی اسبق دروازه‌بان‌های استقلال در خصوص جدایی سیدمهدی رحمتی گفت: رحمتی سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و بهتر بود یک بازی خداحافظی به پاس زحمات او برگزار می‌کردند، اما به هر حال این اواخر یکسری حواشی به وجود آمد و این دروازه‌بان هم مجبور به جدایی شد.

رشیدی در واکنش به این سوال که اگر خودش تصمیم‌گیرنده بود، از بین رحمتی و حسینی کدام یک را انتخاب می‌کرد، خاطرنشان کرد: سوال سختی است، اما من حسینی را انتخاب می‌کردم، چون او جوانتر است و پیشرفت چشم‌گیری هم داشته و می‌تواند تا سال‌ها از دروازه استقلال حفاظت کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال غلامپور رحمتی میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پست اینستاگرامی + عکس
  • واکنش معنادار نکونام به رفتن خطیر با یک پشت اینستاگرامی + عکس