Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها از اواخر خرداد ماه آغاز و این انتخابات در اواخر تیر ماه برگزار خواهد شد.

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در پایان صد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز به ادامه بررسی آیین‌نامه انتخابات شورایاری‌ها پرداختیم اظهار کرد: بررسی آیین‌نامه انتخاباتاز جلسات پیش آغاز شده بود و بخش‌هایی از آن که باقی مانده بود امروز مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه یکی از بحث‌های مدنظر شورای راهبردی انتخابات بود، افزود: درباره این موضوع به تفصیل بحث شد. شورای راهبردی به صورت بین بخشی و با حضور دستگاه‌های مختلف تشکیل می‌شود. ریاست این شورا بر عهده رئیس ستاد شورایاری‌ها آقای مسجدجامعی است و همین طور فرماندار تهران، معاون اجتماعی پلیس تهران، رئیس آموزش و پرورششهر تهران، نماینده سپاه محمد رسول‌ا...، رئیس اتاق اصناف، رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار، رئیس سازمان نظام مهندسی، رئیس سازمان نظام پزشکی و دستگاه‌های دیگر نیز اعضای این ستاد را تشکیل می‌دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در مصوبه شورا 4 وظیفه برای شورای راهبردی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تشکیل جلسه و هماهنگی با دستگاه های همکار در فرآیند برگزاری انتخابات و براساس برنامه زمان بندی تعیین شده، پشتیبانی فکری و عملیاتی از ستاد هماهنگی شورایاری ها، تشویق دستگاه ها و مراکز مختلف در مشارکت فعال در زمینه برگزاری انتخابات و ارائه نظرات و سیاست های موثر در افزایش مشارکت شهروندان از جمله این وظایف است.

اعطا با بیان اینکه مجموعه بحث‌های انجام شده درباره آیین‌نامه اجرایی شورایاری‌ها در صحن شورای شهر بی‌سابقه یا کم‌سابقه بوده است، ادامه داد: اعضای شورای شهر نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های مختلف خود را با شفافیت مطرح کرده و در صحن مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت جمع‌بندی‌های لازم درباره آیین‌نامه برگزاری شورایاری‌ها و چگونگی برگزاری انتخابات انجام شد.

 وی با بیان اینکه مجموعه لوازم اجرای برگزاری انتخابات شورایاری‌ها هم‌اکنون فراهم شده است، اضافه کرد: در این میان اعضای شورای شهری حضور دارند که تجربیات آنها در بحث برگزاری انتخابات می‌‌تواند مؤثر واقع شود و با این وجود انتظار داریم در بحث برگزاری انتخابات شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

 عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه ثبت نام انتخابات شورایاری‌ها به زودی آغاز خواهد شد، اضافه کرد: پیش‌بینی‌ها مبنی بر این است تا از آخرین روزهای خرداد ثبت‌نام انتخابات شورایاری‌ها آغاز شود و تلاش می‌کنیم تا اواخر تیر ماه برگزار شود.

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000EH7 برچسب ها: شورای شهر ، علی اعطا ، انتخابات شورایاری ها

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شورای شهر علی اعطا انتخابات شورایاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه