Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:18:20 GMT

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۵۵۳

آغاز توزیع کارت آزمون دکتری تخصصی پزشکی از امروز

آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ در روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود و داوطلبان از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی در ۶۴ رشته علوم پایه پزشکی و بهداشت، ۲ رشته دندانپزشکی و ۱۳ رشته داروسازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از امروز دوشنبه ۲۷ خرداد تا ۲۹ خرداد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت خود را پرینت کنند.

زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) گروه علوم پزشکی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر که قرار بود روزهای ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شود، به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری موکول شد.

بر اساس برنامه جدید آزمون، آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد، روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.

آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال تحصیلی ۹۹-۹۸ در مناطق ده گانه آمایشی در شهرهای تهران (۲ حوزه امتحانی)، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نتایج آزمون دکتری تخصصی پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد

صبح امروز داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نوبت اول کنکور 1403 از روز پنجشنبه 6 اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه ریاضی و انسانی در نوبت صبح و هنر و زبان‌های خارجی در نوبت عصر آغاز شد.

صبح امروز جمعه 7 اردیبهشت، داوطلبان گروه علوم تجربی رقابت خود را آغاز کردند.

501 هزار و 810 داوطلب در گروه تجربی حضور دارند که 355 هزار و 508 نفر معادل 67 درصد داوطلبان زن و تعداد 166 هزار و 302 نفر معادل 33درصد داوطلبان مرد هستند.

فرصت دوباره برای کنکوری‌های گرفتار در سیل

عبدالرسول پورعباس؛ رئیس سازمان سنجش درباره برگزاری نوبت اول کنکور 1403 گفت: در شهرستان‌های زیرکوه و حاجی‌آباد در استان خراسان جنوبی به دلیل سیل بسیار سنگین، حدود 60 نفر از داوطلبان با وجود آنکه ارتش تمام امکانات خود را برای آنها بسیج کرده بود به آزمون نرسیدند.

وی افزود: با هماهنگی دولت، آزمون اختصاصی فرهنگیان برای این گروه در دو هفته آینده برگزار می‌شود چون در نوبت دوم کنکور، آزمون فرهنگیان برگزار نخواهد شد.

رییس سازمان سنجش درباره آمار تقلب در کنکور امسال بیان کرد: روز گذشته 4  نفر دستگیر شدند که یک نفر در تهران بود و در زمان کنکور از دفترچه عکس گرفت اما بلافاصله شناسایی و دستگیر شد، دو نفر در استان‌های جنوبی کشور ابزار تقلب داشتند و یک نفر در غرب کشور هم تصمیم به گرفتن عکس از دفترچه داشت که همگی دستگیر شدند.

اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود

وی بیان کرد: در روز برگزاری آزمون گروه علوم تجربی، تمام اقدامات حفاظتی در شدیدترین وضعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنکور علوم تجربی صبح امروز‌ برگزار شد
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور
  • آخرین آمار توزیع کارت کنکور اعلام شد
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور؛ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا
  • امروز، آخرین مهلت توزیع کارت کنکور/ آغاز رقابت داوطلبان از فردا