Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:00:40 GMT

ضرورت آموزش پذیری پرسنل شهرداری رشت

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۵۷۶۶

ضرورت آموزش پذیری پرسنل شهرداری رشت

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ناصر حاج محمدی شهردار رشت با تاسی از کلام مولی الموحدین علی (ع) تصریح کرد: کسی که امروزش مانند دیروزش باشد در خسران خواهد بود پس همه باید به سمت تعالی در حرکت باشیم.
وی افزود: متوقف شدن افراد بسیار ناشایست خواهد بود، زیرا متوقف شدن ابتدای سقوط است از آنجایی که در انسان روح خدایی دمیده شده پس باید همه به سمت تعالی حرکت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر حاج محمدی با تاکید بر ضرورت آموزش پذیری پرسنل شهرداری رشت یادآور شد: امیدوارم تمام مدیران شهری دست از آموزش پذیری بر ندارند و اگر کسی از آموختن دست بردارد، در ابتدای انحطاط و سقوط قرار خواهد گرفت. پس همه باید به سمت اقتدار پیش رویم.
شهردار رشت دلیل ضعف اکثر شهرداری‌های کشور را دوری از تکنولوژی خواند و گفت: وقتی وارد برخی از شهرداری‌های کشور‌های پیشرفته، چون شهرداری توکیو می‌شویم متوجه خواهیم شد که تکنولوژی جایگزین تصمیمات لحظه‌ای شده است.
حاج محمدی یادآور شد: اگر همکاران ما با عشق کار کند حتما جایگاه آنان تثبیت شده خواهد ماند.
ناصر حاج محمدی از مهندسی نیروی انسانی در شهرداری رشت خبر داد و افزود: در تمام نواحی جایگاهی برای ارتباط مستقیم با شهردار تعبیه گردد تا از طرح ایده و نقطه نظرات ارائه شده از سوی همکاران در شورای اداری به صورت بهینه استفاده گردد.
وی تثبیت و ابقاء شغلی کارکنان و مدیران را کار عاشقانه دانست و گفت: اگر کسی عاشقانه کار کند در این دوران همکاری ما بهترین دوران را خواهد داشت، اعضای شورا امروز مرا انتخاب کردند و ممکن است فردا عذر مرا بخواهند جای هیچگونه تردیدی نیست، اما باید عرض کنم دخالت در سیستم شهرداری یعنی سوء مدیریت در شهرداری بنابراین اجازه دخالت در امور شهرداری را به احدی نخواهم داد. البته دستگاه‌های نظارت حق نظارت دارند و هر وقت حرف‌هایی را که امروز زدم و اکنون در حال ثبت است، تغییر پیدا کرد مطمئن باشید که این حرف‌ها بی اساس بوده است.
ناصر حاج محمدی با اشاره به اینکه فرصت خطا و اشتباه مدیران هرگز دفعه سوم وجود نخواهد داشت، گفت: بنابراین دوست دارم همکاران عزیزم خوب و عالی کار کنند. من تمام وقت در شهر دور خواهم زد چرا که مدیری لایق است که خود دنبال حل مشکل رفت.
شهردار رشت با تاکید بر بیانات مهندسی گونه نماینده، ولی فقیه در استان گیلان در خصوص آسفالت نامطلوب تصریح کرد: این شهر از مردم با فرهنگ و با سوادی برخوردار است و ما قرار است برای این انسان‌های فرهیخته کار کنیم. پس اجازه حرام کردن بیت المال را نداریم بنابراین باید بهترین کالا و خدمت را برای مردم عرضه کنیم.
ناصر حاج محمدی از کنترل مدیران توسط خود خبر داد و گفت: همه باید در محل خود حاضر باشند از سفر‌های بی نتیجه خود داری کنید و من هیچوقت دستور شفاهی نمیدهم. با عشق و با دقت کار کنید و در شهرداری هیچوقت نباید بسته گردد.
وی از حذف کارکنانی که فقط لیستشان در شهرداری است خبر داد و خاطرنشان کرد: اگر کسی کارمند خوب و اهل یادگیری باشد، بورس شهرداری خواهد شد و پاداش خواهد گرفت. امید آن دارم که این جلسه امروز فصل الخطاب همه مشکلات و ابهامات باشد.

انتهای پیام/آ

اخذ آزمون نانوشته از کارکنان شهرداری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شهرداری رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس

محمدحسین واحدیان با اشاره به شعار هفته سلامت امسال مبنی‌بر «سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت» اظهار کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

شهردار شهرکرد افزود: شهروندان، سرمایه‌های اجتماعی یک شهر محسوب می‌شوند و سلامت یک جامعه از سلامت تک‌تک شهروندان به وجود آمده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شهرکرد به مناسبت هفته بهداشت بر مسئله بهداشت محیطی، تمرکز ویژه‌ای داشته چراکه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزگی شهر، بیشتر از گذشته به سلامت جامعه کمک کند.

بیشتر بخوانید

قامت‌هایی که خم می‌شوند؛ دستانی که غبار از چهره شهر می‌زداید

واحدیان، برگزاری دوره‌های آموزشی جمع‌آوری پسماند‌ها به‌صورت چهره‌به‌چهره را دلیلی برای داشتن شهری با شهروندان آگاه دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان، آینده‌سازان کشور هستند با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان، ویژه برنامه آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله را در مدارس سراسر استان برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: شهرداری شهرکرد در تلاش است تا با همکاری شهروندان، شهری بدون مخاطرات زیست‌محیطی به وجود آورد.

واحدیان، ارتقای نشاط اجتماعی را یکی از ویژه‌برنامه‌های شهرداری شهرکرد عنوان کرد و گفت: با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در مراکز عمومی همچون پارک، معابر و خیابان‌های اصلی برای به ارمغان آوردن نشاط اجتماعی، ویژه‌برنامه‌هایی همچون ورزش همگانی، تئاتر و سرود خیابانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس