Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:09:27 GMT

تبریک «لاریجانی» به تیم ملی والیبال ایران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۲۴۷

تبریک «لاریجانی» به تیم ملی والیبال ایران

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، علی لاریجانی در سخنان قبل از دستور کار امروز (دوشنبه) مجلس، گفت: پیروزی تیم ملی والیبال کشورمان را به عزیزانمان تبریک می‌گویم.

رئیس مجلس خطاب به تیم بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال کشورمان، افزود: خوب و با اقتدار عمل کردید.

وی اظهار کرد: از مردم شریف ارومیه که هم میزبانی خوبی داشتند و هم با غیرت آذری قهرمانان والیبال را تشویق کردند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بازی تیم ملی مجلس شورای اسلامی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروه، گروهD صعود کند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 6086676 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • بلژیک مغلوب دانش‌آموزان ایران شد/ هلند حریف یک‌هشتم نهایی
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران