Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:13:36 GMT

طرح یاوران ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۶۶۰۲

طرح یاوران ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان اردبیل گفت: طرح ملی یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در اردبیل برگزار می‌شود. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار ایرج نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: طرح  یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل  9 تا 17 تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور  با شرکت 300 نفر دانش آموز پسر و دختر در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود و  تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: هدف از برگزاری این طرح،  تربیت دانش‌آموزان بسیجی برای تصدی فرماندهی واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی پیشگام در استان است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات انجام یافته به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و نیروهای جوان و انقلابی را تربیت کنیم.

اردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل آغاز شدطرح یاوران ولایت با حضور 300 دانش‌آموز اردبیلی برگزار می‌شوداردوی طرح یاوران ولایت در اردبیل برگزار می‌شود

نقی‌پور بیان کرد: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه فعالیت خود را شروع می‌کنند.

وی با اشاره به محوری‌ترین برنامه‌های اردوی طرح یاوران ولایت استان اردبیل اظهار کرد: دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، برگزاری شبی با شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی و فوق برنامه های ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های محوری در طول دوره است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت : این طرح آموزشی ، تربیتی و معرفتی  با همکاری و مشارکت اداره کل  آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار می‌شود و از هیچ تلاشی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این طرح دریغ نخواهد شد که امیدواریم اهدافمان محقق شود.

انتهای پیام/ش

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان گفت: برگزیدگان در زمینه کشاورزی، صنعت، هنر، خدمات، پوشاک، مالی، رایانه و برق برتر شناخته شدند.
احمد فولادی افزود: از ۹۶ اثر ارسالی هنرجویان ۷ هنرستان به نخستین جشنواره ایده تا بازار، ۱۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت و سه ایده نوین از سوی هیئت داروان بعنوان برگزیده این جشنواره معرفی شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی، رشد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌آفرینی، استعداد سازی هنرجویان، تشویق و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی و خلاقیت، آشنایی هنرجویان با پژوهش و شیوه‌های کشف و حل خلاقانه مسائل است.

بیشتربخوانید: معرفی نفرات و گروه‌های برتر جشنواره ملی آسمان هشتم در میناب

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • همایش دانش آموزی سفیران سلامت در گرمسار برگزار شد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • گزارش تصویری | افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی «فخر ایران»
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار