Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ فرهاد پاک سرشت هنرمند با سابقه گیلانی پس از یک سال مبارزه با بیماری سرطان،در یکی از بیمارستان های رشت در گذشت.

وی متولد فرودین۱۳۳۶ در شهرستان فومن بود.

مرحوم فرهاد پاک سرشت سوابق ارزنده ای در نویسندگی، کارگردانی تئاتر و تلویزیون و سرودن اشعار فولکلور در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگی نمایش های بار دیگر باران، یک پنجره برای دیدن، شب بلند مختار، چهارشنبه خاتون، مرغابی در شب ساتچمه، اویستی، یک جای پرت، و نویسندگی فیلم نامه و کارگردان مجموعه ها و فیلم های داستانی همچون  فرشته ها نمی میرند، آن سنگ گران، مسلخ ، فردا روشن است، تنگامه، خانه اجدادی، ایست، گلاب از جمله آثار این هنرمند گیلانی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران بیمارستان تئاتر تلویزیون شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نوزدهمین دوره شب کارگردان آیین نکوداشت استاد اکبر زنجانپور روز یکشنبه ۹ اردی بهشت ماه برگزار خواهد شد.

در این مراسم که به همت انجمن کارگردانان طبق رسم سال‌های گذشته و در تاریخ ۹ اردی بهشت مصادف با تولد حمید سمندریان کارگردان فقید تئاتر ایران برپا می‌شود، مدالیوم این انجمن صنفی به پاس سال‌ها تلاش و استمرار در حوزه کارگردانی تئاتر به اکبر زنجانپور اهدا می‌شود.

همچنین در این مراسم از چند چهره تئاتری دیگر نیز تجلیل خواهد شد و تندیس انجمن صنفی کارگردانان تئاتر ایران به آنها اهدا خواهد شد.

این مراسم روز یکشنبه و از ساعت ۱۷ در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند