Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس ساير رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از خبرگزاري تسنیم:
محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت شهدای مؤتلفه اسلامی که عصر امروز (یکشنبه) در مؤسسه فرهنگی شهدای مؤتلفه برگزار شد، طی سخنانی  اظهار داشت: هیئت‌های مؤتلفه اسلامی که در سال 41 حول محور امام شکل گرفت، حواریونی بودند که دعوت امام را اجابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با بررسی حالات نفسانی اعضای تیم ترور حسنعلی منصور که توسط رژیم تیربار شدند و به شهادت رسیدند و دیگر شهدای مؤتلفه اسلامی مشاهده می‌شود که آنان روح بلند و والایی داشتند که در لحظات پیش از اعدام بهجت و سرور داشتند. بنده یک بار همراه با پدرم به‌دیدار آنان در زندان رفتم و حالات نفسانی آنان را دیدم که در آنان سستی نبود.
صفارهرندی بیان داشت: اخیراً یکی از اصلاح‌طلبان گفته است که نسخه متکامل جریان انقلاب در سه عنصر خط امام، جریان اصلاح‌طلبی و جنبش سبز نهفته است که مصداق آن و نسخه تکامل‌یافته آن، فتنه‌گر بزرگ است، این خیلی وقیحانه است. اینان خضوع و خشوع در برابر شیطان بزرگ را تئوریزه می‌کنند.
وی اضافه کرد: نسخه تکامل‌یافته از نظر اینان اصلاً شباهتی با نسخه اولیه انقلاب که خط امام است، ندارد. 
صفارهرندی گفت: آن‌هایی که تا دیروز دعوت به چپ‌گرایی می‌کردند، امروز دعوت به منحط‌ترین جریان غرب‌گرایی می‌کنند. اینان هر روز دنبال شیطانکی هستند و برای اینکه همچنان از کلمه انقلاب و قیام بزرگ مردم ارتزاق کنند، خود را منتسب می‌کنند که البته تحریف می‌کنند. اینان منظورشان از خط امام، طایفه است. خط امام یعنی صحیفه امام. خط امام، خط سازش‌ناپذیری همیشگی در برابر استکبار و آمریکاست.
وی بیان داشت: اسم امام را یدک می‌کشند، اما بویی از خط امام نمی برند،‌ جفا هم این است که گاهی این موضوع در اقربای امام دیده می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه  جنبش سبز جز دریوزگی به آستان خبیث‌ترین جنایتکار عالم یعنی آمریکا خدمتی نداشته است، گفت: امام توصیه کردند که زیر بار شیطان بزرگ نباید رفت. در جلسه‌ای که سال‌ها قبل و در زمان حیات هاشمی اعضای مجمع خدمت رهبری رسیدند، حضرت آقا با فردی که عَلَم عادی‌سازی ارتباط با آمریکا را داشت، احتجاجی کردند. آن فرد گفت که "بنده در زمان امام نامه‌ای خدمت امام نوشتم که امام با جزئیات آن موافقت کردند"، که رهبری فرمودند "امام در همان نامه با این مورد مخالفت کردند". سپس آن فرد سکوت کرد.
وی در پایان گفت: برخی به‌دنبال بدعت‌گذاری در خط انقلاب هستند. یکی از آن بدعت‌ها، تطهیر منافقین بود. عده‌ای به‌دنبال این بودند که محاکمه‌گران منافقان را قاتل و عاملان شهادت و ترور 17 هزار نفر را مظلوم نشان بدهند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جمعی از کارگران خراسان رضوی در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

در این دیدار قرار است ۶۴ نفر از کارگران واحد صنعتی و تولیدی خراسان رضوی به نمایندگی از جامعه کارگری خراسان رضوی  به دیدار رهبر معظم انقلاب بروند.

این دیدار چهارشنبه ۵ اردیبهشت و در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

در خراسان رضوی بیش از یک میلیون کارگر در ۹۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • سلیمی نمین: مسائل فرهنگی را نمی‌توانیم یک سویه حل کنیم/ صفارهرندی: نسل ما انقلاب را از معبری دریافتند که پیشانی آن امام بود؛ خدشه به امام کل آن معبر را نابود می‌کند
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران
  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • دیدار ۶۴ نفر از کارگران خراسان رضوی با رهبر انقلاب اسلامی