Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: تعدیل قیمت گندم از خواسته‌ها و مطالبات کشاورزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در آئین شکرگزاری برداشت گندم در این استان، اظهار کرد: محصول مهم و استراتژیک گندم با این همه زحمت به وسیله کشاورزان سختکوش تولید می‌شود اما قیمت تعیین شده برای آن متناسب با زحمتی که برای آن کشیده می‌شود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی و بستن گلوگاه‌های اقتصادی اهمیت کار و تلاش کشاورزان برای تأمین امنیت غذایی بیش از هر زمان دیگری برای همه آحاد جامعه مشخص است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در زمان حاضر دشمن تلاش می‌کند با برنامه ریزی های مشخصی تمام روزنه‌ها و مسیرهای درآمدی کشور را مسدود کند و اجازه نمی‌دهد هیچ ارزی وارد کشور شود در این شرایط حمایت از بخش تولید به خصوص کشاورزی امری بسیار حائز اهمیت است.

گراوند ادامه داد: باید از کشاورزان تشکر کرد که در این شرایط حساس با تلاش خود محصول خوبی تولید کردند.

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی های انجام شده در دولت تدبیر و امید توانستیم محصول استراتژیک گندم را به خودکفایی برسانیم و این بیانگر اجرای سیاست‌های اصولی، و برنامه‌ریزی دقیق و منطقی است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: با وجود خشکسالی‌های مکرر، وزارت جهاد کشاورزی به صورت هدفمند و برنامه‌ریزی شده توانست کشور را در بخش مهمترین کالای استراتژیک به خودکفایی برساند.

گراوند خاطرنشان کرد: افزایش ۹ تا ۱۰ برابری تولید گندم در استان بوشهر از افتخاراتی است که امسال به همت کشاورزان و برنامه‌ریزی دقیق مسئولان این بخش به آن نائل شدیم.

وی اظهار کرد: در دوره تحریم حوزه کشاورزی طلایی‌ترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد و این به همت کشاورزان و مسئولان بر می‌گردد.

استاندار بوشهر مقابله وزارت جهاد کشاورزی با آفت ملخ صحرایی از دیگر اقدامات خوب این وزارتخانه دانست و افزود: تاکنون با سمپاشی به موقع و اصولی توانستیم این آفت را در استان کنترل کنیم و تا زمان نابودی کامل این آفت همچنان مبارزات ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد

اصغر باباخانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از هفته‌های گذشته برداشت گندم در شهرهای جنوبی استان ایلام شامل دهلران، مهران و آبدانان آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شده است.

وی گفت: این میزان خرید گندم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چهار برابری داشته است.

باباخانی افزود: با توجه به باز شدن سامانه پرداخت، اسامی کشاورزانی که گندم خود را تحویل داده‌اند برای دریافت وجه به بانک عامل معرفی شده است.

کد خبر 6094169

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت