Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:27:40 GMT

واکنش انصارالله به اظهارات اخیر بن‌سلمان درباره یمن

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۷۷۱۵

واکنش انصارالله به اظهارات اخیر بن‌سلمان درباره یمن

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن اظهارات اخیر ولیعهد و وزیر دفاع عربستان را نشانه آشکاری از مخالفت ریاض با برقراری صلح در یمن و پافشاری ائتلاف متجاوز عربی بر استمرار اقدامات خصمانه‌شان علیه یمنی‌ها دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه ماهواره‌ای المسیره یمن، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات اخیر محمد بن سلمان، ولیعهد و وزیر دفاع عربستان گفت: اظهارات بن سلمان آشکارا نشان می‌دهند که آنها مخالف برقراری صلح در یمن هستند و این ائتلاف عربی است که گزینه نظامی را انتخاب کرده و با راه‌حل‌های سیاسی مخالفت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای عالی سیاسی انصارالله یمن به کشورهای عضو ائتلاف عربی یادآور شد: یمن با ارتش و نهادهای نظامی و مدنی خود در مقابل جنگی که بن سلمان به راه‌ انداخته و آن را رهبری می‌کند، ایستاده است.

الحوثی در ادامه تاکید کرد: جرائمی که ائتلاف عربی در یمن مرتکب می‌شود از جمله فاجعه انسانی و ویرانی‌ها در این کشور در واقع نشان دهنده فاصله آنها از منافع یمن هستند.

او افزود: بودجه ارائه شده به کسانی که در هتل‌های ریاض اقامت دارند در واقع پول سیاسی است که باعث سرسپردگی دولت توطئه‌گر به این ائتلاف می‌شود.

ولیعهد عربستان به تازگی در گفت‌وگویی با روزنامه الشرق الاوسط چاپ این کشور که اولین مصاحبه او پس از پرونده قتل جمال خاشقجی در استانبول بود، به بررسی شرایط منطقه و در راس آن جنگ علیه یمن پرداخت.

ریاض در این جنگ که وارد پنجمین سال خود شده، مرتکب صدها جنایت جنگی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان محمد علی الحوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۷۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری امروز خود در پاسخ به پرسش دیگری درباره اظهارات اخیر حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود تاکید کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902994

دیگر خبرها

  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی
  • واکنش شورای نگهبان به اظهارات روحانی درباره دلایل رد صلاحیتش
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • نگرانی از سرایت اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی به جهان عرب
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن