Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@01:18:08 GMT

نماینده ایران در بانک جهانی تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۱۰۰

به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر اسنادی از خرید خانه توسط فرهاد نیلی در آمریکا منتشر شد که نشان میدهد او قصد اقامت طولانی مدت در این کشور را دارد.

فرهاد نیلی از سال 94 بعنوان نماینده ایران در بانک جهانی فعالیت می کرد و با اتمام دوره مأموریت او، وزارت اقتصاد نماینده جدید بانک جهانی را انتخاب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما بر اساس تصمیات اتخاذ شده به زودی میرشجاعیان حسینی مشاور وزیر اقتصاد و معاون پیشین اقتصادی وزارت امور اقتصاد و دارایی، به عنوان جانشین نیلی راهی بانک جهانی در شهر واشنگتن آمریکا می‌شود.

بر اساس اظهار نظر تازه فرهاد نیلی، طی روزهای آتی موضوع تغییر نماینده ایران در بانک جهانی اجرا خواهد شد.

فرهاد نیلی در این خصوص گفته است، براساس تصمیم وزارت اقتصاد در اواخر سال گذشته، طی روزهای آتی به مجرد سفر جانشین اینجانب، جناب آقای دکتر حسین میرشجاعیان به آمریکا و واگذاری امور نمایندگی به ایشان، مانند هر مامور دولتی دیگر به وطن باز خواهم گشت.

گفتنی است میرشجاعیان حسینی از زمان علی طیب نیا به عنوان معاون اقتصادی وزارت اقتصاد مشغول به کار بوده و این روند در دوران مسعود کرباسیان و فرهاد دژپسند نیز ادامه داشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نماینده ایران بانک جهانی فرهاد نیلی میرشجاعیان علی پروین مهدی طارمی طرح ترافیک ۹۸ شورایاری ها سعید معروف برانکو ایوانکوویچ محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور خبرنگاران، گفت: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تامین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • هشدار درباره نفت ۱۰۰ دلاری و تورم جهانی
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت