Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@22:03:26 GMT

پرداخت 90 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۰۸۸۳۳۰

پرداخت 90 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران

سید محمد جعفری از پرداخت 90 درصد از مطالبات کلزاکاران مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فصل خرید دانه روغنی کلزا در سالجاری تاکنون بیش از  21 هزار و 783 تن کلزا به ارزش 706 میلیارد و 149 میلیون ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمد جعفری افزود: با پیگیریهای بعمل آمده کشاورزانی که تا 24 خرداد کلزای خود را به مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تحویل دادند، مطالبات آنها به مبلغ 637 میلیارد و 480 میلیون ریال از طریق سامانه خرید تضمینی بانک عامل پرداخت شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری های صورت گرفته مطالبات سایر کلزاکاران نیز بزودی پرداخت شود.

جعفری افزود: بیشترین میزان تحویل کلزا در سطح استان همچنان به کشاورزان شهرستان بهشهر با 8 هزار و 386 تن تحویل این محصول به مراکز خرید تضمینی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اظهار داشت: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا  با دو درصد ناخالصی و 10 درصد رطوبت 34 هزار و 398 ریال تعیین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشاورزان عزیز، کلزا برای تحویل داشته باشند مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خرید درصد مطالبات کلزا کلزاکاران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • فروش تریلی چینی پرقدرت با پیش پرداخت 2 میلیارد و 750 میلیونی و تحویل فوری
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده