Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه عربستانی عکاظ مدعی شد مذاکرات برانکو ایوانکوویچ با تیم الاهلی طولانی نبوده و دو طرف خیلی زود به توافق رسیده‌اند. ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه عکاظ عربستان در گزارشی به توافق برانکو ایوانکوویچ با باشگاه الاهلی اشاره کرده و نوشته است: با حمایت کامل امیر منصور بن مشعل، برانکو ایوانکوویچ صیاد جام‌ها و قهرمانی‌ها با امضای قراردادی دو ساله به باشگاه الاهلی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو به دلیل عدم التزام باشگاه پرسپولیس به قرارداد دوجانبه و تأخیر در پرداخت مبلغ مورد توافق، خواستار فسخ قرارداد خودش شد.

در ادامه این گزارش آمده است: مذاکرات دوجانبه که اوایل ماه ژوئن در دبی انجام شده بود، چندان طولانی نشد و برانکو خیلی زود برای پذیرفتن هدایت الاهلی با مسئولان باشگاه به توافق رسید. او اطلاعات کاملی از شرایط تیم الاهلی و حتی مسائل جزئی داشت. بر همین اساس پنج روز فرصت خواست تا لیست موردنظرش را اعلام کند. سرمربی کروات برای آغاز تمرینات هفته آینده وارد جده خواهد شد.

بازتاب قرارداد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان در رسانه‌های کرواسی

 

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تهران برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۰۸۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ

غول کشتیرانی مرسک هشدار داد در بحبوحه عدم نشانه ای از کاهش تنش ها در دریای سرخ و کانال سوئز، اختلالات کشتیرانی در این منطقه، ممکن است در سال 2025 هم ادامه یابد.

به گزارش ایسنا، ونسان کلرک، مدیرعامل مرسک به روزنامه فایننشیال تایمز گفت: می‌توانیم ببینیم که وضعیت در دریای سرخ موقتی نخواهد بود، بلکه حداقل در نیمه دوم سال ادامه خواهد داشت. ما خیلی خوشبین نیستیم که به این زودی بتوانیم از کانال سوئز عبور کنیم.

نیروهای مسلح یمن در همبستگی با مردم فلسطین در جنگ غزه، از اواسط نوامبر، کشتی‌های مرتبط با شرکت‌های اسرائیلی، آمریکایی و انگلیسی را هدف حمله قرار داده اند. تحولات مذکور، تجارت جهانی را در این مسیر که حدود ۱۵ درصد از ترافیک کشتیرانی جهان را تشکیل می‌دهد، با تغییراتی روبرو کرده و شرکت‌ها را مجبور به حرکت از سمت جنوب آفریقا کرده و باعث شده سفرهای طولانی‌تر و گرانتری داشته باشند.

به گفته تحلیلگران، اختلال در تردد از طریق مسیر دریای سرخ و کانال سوئز می‌تواند برای ماه‌ها ادامه یابد و در نهایت منجر به افزایش هزینه‌های حمل و نقل و کمبود کشتی‌های کانتینری شود که اکنون از طریق دماغه امید نیک، مسیرهای طولانی‌تری را می‌پیمایند.

مرسک در وب سایت خود هشدار داد هر چند ما همچنان به یک راه حل پایدار در آینده نزدیک امیدواریم، وضعیت در منطقه به طور مداوم در حال تغییر است و به شدت بی ثبات باقی مانده است. تمام اطلاعات موجود تائید می کند که خطر امنیتی همچنان به شکل قابل توجهی  بالا است، بنابراین تاثیر بالقوه ای بر عملیات لجستیکی دارد.

بر اساس گزارش اویل پرایس، شرکت مرسک در پنجشنبه گذشته، درآمدهای سه ماهه اول خود را گزارش کرد که مطابق با انتظارات بود و اعلام کرد انتظار می رود تقاضای بیشتر و بحران طولانی مدت دریای سرخ، در نیمه دوم سال میلادی جاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • شگرد نتانیاهو برای جلوگیری از دستیابی به توافق آتش‌بس
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • هشدار مرسک درباره ادامه اختلالات کشتیرانی در دریای سرخ